چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
کد خبر: ۳۴۵۶۰
دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴

فکرشهر: مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر گفت: موضوع برقراری معافیت 20درصد سود بازرگانی در این منطقه در دست پیگیری است.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، حسین نامور یکشنبه شب در نشست کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان بوشهر افزود: معافیت 20 درصد سود بازرگانی از مزایای منطقه ویژه اقتصادی بوشهر محسوب می شود که در 2 سال اخیر حذف شده است.

وی بیان کرد: از آغاز فعالیت در مسئولیت منطقه ویژه اقتصادی بوشهر موضوع برقراری مجدد معافیت 20 درصدی سود بازرگانی در این منطقه در دستور کار قرار گرفت که در این ارتباط استاندار بوشهر نیز پیگیری های قابل توجهی دارند.

نامور افزود: امیدواریم بزودی این معافیت دوباره در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر اجرا شود که می تواند به تولید و اشتتغال منطقه کمک شایان کند. 

وی با اشاره به اینکه ایجاد اشتغال ٣٠٠ نفری از راهبردهای منطقه ویژه بوشهر برای سال جاری است اظهار داشت: در این ارتباط باید مشکلات کلان و سد راه بیشتر واحدهای تولیدی را با انگیزه ای مضاعف برطرف کنیم تا واحدهای تولیدی و صنعتی بتوانند به ظرفیت نامی و واقعی خود دست پیدا کنند.

مدیرکل امور سرمایه گذاری استانداری بوشهر گفت: اساس شکل گیری منطقه ویژه برای توسعه روزافزون اقتصاد استان است و همه باید با دید مثبت و روند رو به رشد به آن بنگیریم.

امان الله شجاعی افزود: استان بوشهر از این ظرفیت برخوردار است که در مقیاس ملی و منطقه ای ایفای نقش و سهم خود را در اقتصاد کشور افزایش دهد.

وی یادآورشد : در این زمینه چنانچه واحد تولیدی مشکلی دارد با توجه به ظرفیت مدیریتی و توانی که در منطقه وجود دارد باید آن را برطرف کرد تا بار دیگر شاهد شکوفایی و احیای صنعت استان از دریچه منطقه ویژه اقتصادی بوشهر باشیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: حمایت از تولیدکننده و تولیدات داخلی به عنوان یک وظیفه برای دولت و ملت فرض است.

سید حسین حسینی محمدی افزود: همه وظیفه داریم برای حفظ جامعه صنعتی کشور تلاش کنیم و این تلاشها باید با مطالعه و بررسی های فراوان و در جهتی باشد که منجر به ضربه زدن به تولیدات داخلی در بلند مدت نشود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر