چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۴۸۸۳
شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶

فکرشهر: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از تلاش برای تسهیل فرآیندهای سرمایه‌گذاری در استان خبر داد و گفت: رونق تولید، اشتغالزایی و تولید رقابت پذیر با جدیت پیگیری می‌شود.

سید حسین حسینی محمدی

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، سید حسین حسینی محمدی ضمن گرامیداشت دهم تیرماه روز صنعت اظهار داشت: صنعت  به عنوان مهمترین محرک اقتصاد در ایجاد اشتغال پایدار، افزایش تولید ناخالص ملی و نهایتا رشد اقتصادی محسوب شده که دست‌یابی به اهداف پیش‌بینی شده در سند چشم‌انداز و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در این بخش نیازمند تلاش و توجه ویژه‌ای است.

وی اضافه کرد: روز صنعت و معدن روز تجدید پیمان دولت و ملت با جهادگرانی است که با تکیه بر توان ملی و بهره‌برداری مناسب از فرصت‌های پیش رو ضمن فائق آمدن بر موانع موجود و شکوفایی روز افزون خود، پایه‌های اقتدار کشور را مستحکم‌تر کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر افزود: با برنامه‌ریزی منسجم و سیاست‌گذاری هدفمند و پایدار در حوزه‌های مختلف تولید و صنعت کشور، می‌توان رونق و سرعتی بیش از گذشته پدید آورد و با توسعه صنایع دانش بنیان و صادرات‌گرا، شاهد جهش در دستیابی به اهداف تعیین شده، حل مسایل این بخش از اقتصاد، و در افقی روشن‌تر شاهد شکوفایی صنعتی کشور باشیم.

وی گفت: در سالی که به مزین به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال است، ضمن تبریک روز صنعت و معدن به همه تلاشگران، کارآفرینان، مدیران و کارکنان این عرصه، از تلاش و سخت‌کوشی ستودنی مردان و زنانی که در سنگر جهاد اقتصادی استوار، عزت و اقتدار ایران اسلامی را سرلوحه امور خویش قرار داده‌اند تقدیر و تشکر کنیم.

حسینی محمدی ادامه داد: این روز فرصت مغتنمی است تا با تبیین دستاوردهای صنعتی و معدنی و همچنین معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری، نقش کلیدی این دو بخش را در اهداف میان مدت و بلند مدت اقتصاد استان را یادآور شویم.

وی بیان کرد: امیدواریم با توجه به اعتماد مجدد مردمان ایران زمین به دولت تدبیر و امید، اقدامات اثربخش دولت یازدهم در زمینه اجرای اقتصاد مقاومتی، کنترل موفق تورم، کاهش نرخ تسهیلات بانکی، مقررات زدایی و تسهیل فرآیندهای سرمایه گذاری، مبارزه با قاچاق کالا و تجارت غیر رسمی، در سال‌جاری شاهد رونق تولید، اشتغالزایی، تولید رقابت پذیر، توسعه صادرات غیر نفتی و جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی و... با مشارکت و هم افزایی کلیه دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی در استان بوشهر باشیم.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر