چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۵۱۷۶
شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۴:۵۳

فکرشهر: استاندار بوشهر با اشاره به افزایش اعتبارات ارزش افزوده استان گفت: بوشهر از استان‌های آلاینده است و برای دریافت عوارض از صنایع آلاینده باید اقدامات اساسی صورت گیرد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، مصطفی سالاری ظهر شنبه در نشست با مدیران اداره کل امور مالیاتی استان بوشهر اظهار داشت: امسال به نام اقتصادی مقاومتی اشتغال و تولید نامگذاری شده است و باید در راستای تحقق این شعار مهم بکوشیم.

وی با اشاره به لزوم حمایت از تولید ملی، اضافه کرد: افزایش سهم مشارکت مردم در توسعه کشور از طریق افزایش مالیات نیازمند اجرای راهکارهای مناسب است و فعالیت در عرصه امور مالیاتی کار سختی است.

استاندار بوشهر بر لزوم الکترونیکی شدن فعالیت‌های امروز مالیاتی تاکید کرد و ادامه داد: وصول مالیات در تامین منابع عمومی دولت نقشی بسیار مهم و اساسی دارد.

وی به افزایش چند برابری اعتبارات ارزش افزوده استان در سال گذشته نسبت به چهار سال قبل از آن اشاره کرد و ادامه داد: این اعتبارات نقش بسیار مهمی در توسعه شهرها و روستاهای استان بوشهر داشته است.

سالاری با اشاره به تعداد بالای صنایع آلاینده در سطح استان بوشهر، تصریح کرد: بوشهر از استان‌های آلاینده است و برای دریافت عوارض از صنایع آلاینده استان بوشهر باید اقدامات اساسی صورت گیرد.

وی با اشاره به حجم بالای درآمدهای استان بوشهر از محل عوارض آلایندگی و ارزش افزوده، افزود: ۳۰۰ میلیارد تومان از محل عوارض آلایندگی و ۴۰۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات ارزش افزوده به درآمدهای استان اضافه می‌شود.

وی خواستار شفاف‌سازی و سرعت عمل در درآمدهای مالیاتی شد و تاکید کرد: وصول مالیات باید مردمی شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر