جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۵۵۳۲
چهارشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰

فکرشهر: بخشدار کاکی دشتی استان بوشهر گفت: این بخش با 2 شهر (کاکی و بادوله) و 25روستا نیازمند استقرار و فعالیت فوری پلیس راهور است.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، اسدالله حاجیانی روز چهارشنبه در جلسه مشترک شوراهای اسلامی شهرهای کاکی و بادوله افزود: تمام امکانات لازم برای استقرار پلیس راهنمایی و رانندگی در کاکی فراهم خواهد شد.

وی ااضفه کرد: بخش کاکی به دلیل موقعیت خاص جغرافیایی و قرار گرفتن در مسیر شمال به جنوب استان بوشهر نیازمند استقرار پاسگاه راهنمایی و رانندگی در این بخش است.

حاجیانی اظهار داشت: شهرداری های کاکی و بادوله برای استقرار پاسگاه راهنمایی و رانندگی با پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان و بخشداری کاکی همکاری دارند.

رئیس پلیس راهور شهرستان دشتی گفت: تلفات انسانی در تصادفات علاوه بر تبعات مالی آثار سوء اجتماعی و روانی در جامعه و خانواده های مصیبت دیدگان باقی می گذارد.

سروان علیرضا باقری افزود: آمار تصادفات منجر به فوت سال 95 در شهر کاکی 4 نفر بود این در حالی است که در سه شهر خورموج، بادوله و شنبه شهرستان دشتی در مدت مشابه 3 تصادف منجر به فوت داشته ایم.

باقری اضافه کرد: شهر کاکی با جمعیت قابل توجه و مشکلات خاص ترافیکی نیازمند استقرار پلیس راهور است و ما تمامی سعی خود را خواهیم کرد تا با همکاری پلیس راهور استان بوشهر و شهرستان دشتی این خواسته و مطالبه بحق مردم را بزودی محقق کنیم.

بخش کاکی شهرستان دشتی با 25 هزار نفر جمعیت در 120 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر