سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۵۹۳۳
شنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸

فکرشهر: سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان تنگستان گفت: چهار قهوه‌خانه عرضه‌کننده قلیان و مواد دخانی پس از صدور اخطاریه با همکاری اداره اطلاعات اماکن نیروی انتظامی شهرستان پلمپ شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از خلیج فارس، ایرج زنده بودی افزود: در برخی اماکن و قهوه‌خانه‌های سنتی به‌صورت غیرقانونی و غیر مرتبط قلیان عرضه می‌شود که ما با این بخش از صنوف با استناد به قانون کنترل دخانیات برخورد می‌کنیم.

وی ضمن تقدیر و تشکر از نیروی انتظامی شهرستان تصریح کرد: در حال حاضر نیروی انتظامی شهرستان همکاری خوبی در برخورد قانونی با اماکن مشغول به عرضه غیرقانونی قلیان در قالب قهوه‌خانه را دارد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان تنگستان خاطرنشان کرد: در طی بازدیدهای صورت گرفته ضمن تشدید اقدامات مرتبط با ساماندهی مراکز غیرمجاز عرضه‌کننده قلیان، آموزش‌ها و تذکرات لازم به متصدیان این مراکز ارایه و اخطاریه‌ها صادر و تحویل گردید و به دلیل عدم رفع نواقص، 4 واحد عرضه‌کننده قلیان، با نصب پلاکارد و با همکاری نیروی انتظامی پلمپ شدند.

ایرج زنده بودی ادامه داد: شهروندان می‌توانند موارد تخلف بهداشتی را از طریق سامانه ۱۹۰ به‌صورت ۲۴ ساعته به شبکه بهداشت شهرستان تنگستان برای پیگیری اعلام کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر