چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۶۱۵۶
شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷

فکرشهر: بخشدار ویژه خارگ گفت: امسال شش طرح و پروژه شیلاتی در خارگ کلنگ زنی و شروع به‌کار خواهد شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، محمود رضایی صبح شنبه در نشست با صیادان جزیره خارگ اظهار کرد: صید و صیادی از دیرباز شغل اهالی شریف بومی جزیره خارگ بوده است و صید مروارید در این جزیره را می‌توان به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین صیدگاه نام برد.

وی افزود: مشکلات متعددی در حوزه صید و صیادی وجود داشته که دولت منکر مشکلات نیست و سعی در رفع این مشکلات دارد.

بخشدار ویژه خارگ ادامه داد: به‌عنوان نماینده دولت تاکنون اقدمات بسیار خوب در حوزه صید و صیادی جزیره خارگ صورت گرفته است که می‌توان به ایجاد موج شکن توسط اداره و بندر ودریانوردی خارگ اشاره کرد.

وی بیان کرد: جا دارد تشکر ویژه از مدیرکل بنادر ودریانوردی استان بوشهر داشته باشیم که خواسته‌ای که بیش از ۱۰ سال بر زمین مانده بود را با تدبیر حل کرد.

رضایی تصریح کرد: در سال ۹۶ اقدامات خوبی در حوزه صید و صیادی جزیره انجام خواهد شد؛ با تلاش شیلات استان و شهرستان و پیگیری‌های مستمر، اعتبار خوبی برای اجرای شش طرح و پروژه شیلاتی در خارگ صورت گرفته و این طرح‌ها به زودی کلنگ زنی و شروع به‌کار خواهد شد.

بخشدار ویژه خارگ خاطرنشان کرد: این طرح‌ها شامل ساختمان اداری، اسکله شناور و ... است.

بخشدار ویژه خارگ در پایان یادآور شد: امیدواریم تمامی دستگاه‌های دولتی نسبت وظایف خود در مقابل اهالی شریف خارگ اهتمام داشته و همچون گذشته همکاری خود را با این بخشداری تداوم بخشند.
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر