چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۶۴۲۶
يکشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۲

فکرشهر: نماینده مردم دشتستان درمجلس شورای اسلامی گفت: توضیحات روز گذشته رحمانی فضلی درجمع اعضای فراکسیون امید کامل ، منطقی و جامع بود و بنظرم اکثریت کسانی که پیش از این مسائلی در مورد عملکرد وزیر کشور داشتند با شنیدن پاسخ قانع شدند.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، محمد باقر سعادت افزود: پیش از اینکه رحمانی فضلی با فراکسیون امید نشست برگزار کند مباحث و موضوعاتی در مورد عملکرد وزیر کشور بین نمایندگان مجلس وجود داشت که در نشست روز گذشته با توضیحات مفصل و شفافی ایشان این مسایل برطرف شد.

وی یادآورشد: وزیر کشور در نشست با اعضای فراکسیون امید توضیح داد که همه استانداران و فرمانداران دولت یازدهم همسو و همراه دولت بوده اند و اگر مشکلی در برخی حوزه های انتخابیه در پیگیری مسایل مردم احساس کرده اید ربطی به حوزه وزارت کشور نداشته است و وزیر مربوطه باید پاسخگو باشد.

عضو فراکسیون امید مجلس اظهارداشت: برای قضاوت درمورد عملکرد وزرای پیشنهادی کابینه دوازدهم باید همه جوانب را با انصاف و عدالت بررسی کنیم و فقط یک سوی سکه را نبینیم.

سعادت گفت:با شناخت بیشتری که نمایندگان مجلس ازعملکرد وزیر کشور در دولت یازدهم کسب کردند به شخصه اعتقاد دارم رحمانی فضلی برای کسب رای اعتماد از مجلس مشکلی نخواهد داشت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر