چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۶۴۵۵
دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۴:۳۸

فکرشهر: نماینده مردم شهرستانهای دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: فراجناحی بودن از ویژگیهای مهم و مثبت عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر پیشنهادی رئیس جمهوری برای تصدی پست وزارت کشوردر کابینه دولت دوازدهم است.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، سید کمال الدین شهریاری افزود: فراجناحی بودن رحمانی فضلی و تعامل مثبت ایشان با سایر گروهها و فراکسیونها باعث شد دوران تصدی وزارت ایشان بدون چالش باشد.

وی گفت:برگزاری بدون حاشیه انتخابات مجلس شورای اسلامی، خبرگان رهبری، ریاست جمهوری و شورای اسلامی و پاسداری از آرای مردم بیانگر عملکرد قابل دفاع و توانمندی رحمانی فضلی برای سکان داری وزارت کشور در دولت دوازدهم است.

شهریاری ادامه داد: همانطور که رئیس جمهوری دولتش را اعتدال و فراجناجی می نامد عملکرد وزیر کشور در دولت یازدهم نیز مبین این موضوع است .

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این امر باعث شده تا رحمانی فضلی در دولت یازدهم با ارتباط موثر و خوب با همه فراکسیونها، جناحهای سیاسی و نمایندگان مجلس درجهت رسالت خود عمل کند.

شهریاری گفت: باتوجه به ویژگیهای یادشده انتظار می رود رحمانی فضلی برای تصدی پست وزارت کشور رای لازم را از نمایندگان مجلس کسب و بعنوان وزیر کشور در دولت دوازدهم ادامه کار دهد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر