دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۶۴۸۳
سه‌شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵

فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: دستگاه‌های فرهنگی برای افزایش ازدواج و کاهش طلاق تلاش کنند.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، عبدالکریم گراوند صبح سه‌شنبه در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان بوشهر اظهار داشت: گزارش ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی در بحث اوقات فراغت استان توسط اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر تهیه شود.

وی در ادامه به موضوع ازدواج جوانان در سطح استان اشاره کرد و ادامه داد: ازدواج جوانان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و باید برای تسهیل در ازدواج جوانان تلاش همگانی صورت گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر اضافه کرد: باید اقدامات آموزشی و فرهنگی جدی و کاربردی در راستای ساماندهی و افزایش ازدواج موفق و کاهش طلاق انجام شود.

وی با تاکید بر ارائه آموزش‌های پیش از ازدواج در مقاطع تحصیلی پایه و از آموزش و پرورش، بیان کرد: باید با استفاده از ظرفیت دستگاه های فرهنگی در امر ازدواج گام های مثبتی برداشته شود.

گراوند با تاکید بر اینکه رسانه‌ها باید برای مقابله با آسیب‌های پیش روی ازدواج و فرهنگ سازی در این زمینه برنامه داشته باشند، افزود: از ابتدای سال جاری موانع پیش روی پرداخت وام ازدواج برداشته شده است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با برنامه ریزی آموزشی مناسب به همراه بهره گیری از ظرفیت دستگاه‌های فرهنگی و توانمندی سازمان‌های مردم نهاد شاهد افزایش ازدواج موفق و کاهش طلاق باشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر