جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار ورزش
فکرشهر: سخنگوي باشگاه پرسپوليس مي‌گويد مسايل مالي تنها دليل جدايي خلعتبري از اين باشگاه بوده است.به گزارش فکرشهر و به نقل از ایسنا، مهدي خواجه‌وند اظهار کرد: طي مذاکراتي که مديرعامل باشگاه با محمدرضا خلعتبري داشت، توافق لازم براي ماندن اين بازيکن صورت نگرفت و در نهايت تصميم به جدايي خلعتبري گرفته شد.او در مورد علت جدايي خلعتبري گفت: مسائل مالي تنها علت جدايي اين بازيکن از پرسپوليس بوده است. طلب باقي مانده از فصل گذشته به همراه بدهي باشگاه به عجمان که در حدود 250 هزار دلار است و همچنين مبلغ قرارداد فصل جديد همگي سبب شد تا در نهايت مديرعامل باشگاه با خلعتبري به توافق نرسد.
کد خبر: ۳۶۵۵
پنجشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۳ - ۰۳:۱۲

فکرشهر: سخنگوي باشگاه پرسپوليس مي‌گويد مسايل مالي تنها دليل جدايي خلعتبري از اين باشگاه بوده است.

به گزارش فکرشهر و به نقل از ایسنا، مهدي خواجه‌وند اظهار کرد: طي مذاکراتي که مديرعامل باشگاه با محمدرضا خلعتبري داشت، توافق لازم براي ماندن اين بازيکن صورت نگرفت و در نهايت تصميم به جدايي خلعتبري گرفته شد.

او در مورد علت جدايي خلعتبري گفت: مسائل مالي تنها علت جدايي اين بازيکن از پرسپوليس بوده است. طلب باقي مانده از فصل گذشته به همراه بدهي باشگاه به عجمان که در حدود 250 هزار دلار است و همچنين مبلغ قرارداد فصل جديد همگي سبب شد تا در نهايت مديرعامل باشگاه با خلعتبري به توافق نرسد.

سخنگوي باشگاه پرسپوليس افزود: در مجموع شرايط طوري نبود که بتوانيم خلعتبري را در تيم نگه داريم. با اين که او تصميم بر ماندن در جمع سرخپوشان را داشت اما به دليل مسائل مالي تصميم به ترک باشگاه گرفت.

خواجه‌وند با بيان اين که تصميم گيري در مورد خلعتبري مستقيما بر عهده مديريت باشگاه بود، تصريح کرد: ادعاي طلبي که خلعتبري از فصل گذشته داشت يکي از مهم‌ترين دلايل به توافق نرسيدن ما با او بود. البته ميزان دريافتي او براي فصل جديد نيز يکي ديگر از موارد اختلافي مديرعامل باشگاه با او بود.

او در پاسخ به اين سوال که گفته مي‌شود سه بازيکن ديگر ملي‌پوش پرسپوليس (حسيني، پولادي و حقيقي) در آستانه جدايي از جمع سرخپوشان هستند نيز به ايسنا گفت: تصميم باشگاه ماندن اين بازيکنان است. اولويت اين سه ملي‌پوش نيز حضور در تيم فصل آينده پرسپوليس است اما آنها پيشنهادات بهتري از تيم‌هاي ديگر دارند که احتمال جدايي آنها را به وجود مي‌آورد.

خواجه‌وند افزود: قطعا باشگاه مي‌خواهد اين سه ملي‌پوش را حفظ کند. اما اگر در مورد مسائل مالي اختلافي پيش بيايد احتمال جدايي آنها وجود دارد.

سخنگوي باشگاه پرسپوليس در مورد بازيکن جانشين خلعتبري نيز گفت: مطمئنا از سوي سرمربي تيم يک بازيکن براي جايگزيني خلعتبري در نظر گرفته شده است.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر