يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۶۸۲۷
چهارشنبه ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۵

فکرشهر: روز سه شنبه 31 مردادماه 96 شوراهای اسلامی شهر و روستا در دوره چهارم به کار خود پایان دادند؛ در همین راستا سعید اسماعیلی، عضو شورای چهارم شهر برازجان طی پیامی از همشهریان و همکاران خود طلب حلالیت کرده است.

در این پیام که نسخه ای از آن برای "فکرشهر" ارسال شده، آمده است:

 

《یاهو》 
خداوندا ببخش مرا بابت خطاهایی که گذشت اما مسئولیتش تا ابد باقیست...!

باسلام 
نمیدانم اکنون که دوره حمل بار مسئولیت چهارساله خدمتگذاری مردم فهیم و آگاه دیارم به پایان رسیده است،و نفس های زمان خدومیت شما عزیزان به شماره افتاده و پایان یافته ,چگونه قلم آغاز کنم....! 

اما میدانم می بایست این پایان که شانه های من را، از بار رسالتی خطیرآزاد می سازد،به سپاس و طلب حلالیت از یکایکتان مزین نمایم. 

همکاران و همشهریان عزیز: 
بی شک کوچکی چون من از حمد محبتهای بی دریغ ,همراهی ها و همکاریهای بی چشم داشت ,لبخندهای امیدوارکننده ,حمایتهای همه جانبه و تمام الطاف بیکرانتان ناتوان است،و چگونه میتواند این همه نیکی را پاسدار باشد. 
لذا با اذعان و باور بر ناتوانی خویش، در محضر خدای مهربانیها سوگند یاد می نمایم در صیانت از حقوق شما جز رضایت حق ,حرکت در چارچوب قانون و برمدارعدالت هیچ معیار دیگری را دخیل نداشتم. و به فراخور توان و اندیشه ی خویش سعی در حفظ اصول بنیادین نظام جمهوری اسلامی ایران برمبنای شایستگی شهروندان عزیزنمودم. 
اما بی شک هراندیشه انسانی عاری از خطا نبوده و نیست الا معصومین علیه السلام. و با پذیرش این نکته از محضر یکایکتان طلب حلالیت نموده و امیدوارم خاطرات بد این ایام و کاستی های ناخواسته را بر من ببخشایید .و اگر توانسته ام هرچند اندک خدمتی نمایم ،که بر لوح اندیشه تان باوری مثبت و بر کتیبه دلتان لبخندی سبز بنشاند آن را در خاطر خویش محفوظ دارید که همیشه همه شما را دوست داشته و به دوستیتان افتخار نموده ام و خواهم نمود. 
در این زمان برای همکاران خویش در شورای پنجم شهر برازجان آرزوی نیک اندیشی و کارنامه ای درخشان مملو از موفقیت در حوزه شخصی و مسئولیت امانتداری شهروندان که ختم به جلب رضایت تک تک شهروندان گردد را دارم .

اما در انتها: 
خادمتان به دعای خیرتان محتاج بوده ،و برای همگی تان از بارگاه ایزد یکتا طلب سبزترین, پربارترین و هرآنچه نیک ترین است را آرزو دارد. 
به پایان آمد این دفتر حکایت همچنان باقیست.... 
خدایا! 
برسان آن صالحی را که وعده کرده ای و به ظهور مبارکش شاد فرمادل مارا 

اسلام علیک یا اباصالح المهدی (عج)

 ارادتمندتان 
   سعید اسماعیلی 
 عضو شورای اسلامی چهارم شهر برازجان

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر