سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: تمامی مالباختگان مشکلات اقتصادی پیش آمده در استان را به آرامش سفارش می کنم و بعد مسایل خود را با مراجعه به دستگاه قضایی پیگیری نمایند.به گزارش فکرشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های نماز جمعه بوشهر اظهار داشت: ماه مبارک رمضان توشه ای آسمانی برای رسیدن به سعادت و کمال است که ارزش آن همانند برتری  خاتم الانبیاء(ص) به دیگر انبیا الهی است.
کد خبر: ۳۷۰۴
شنبه ۱۴ تير ۱۳۹۳ - ۰۳:۵۱

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: تمامی مالباختگان مشکلات اقتصادی پیش آمده در استان را به آرامش سفارش می کنم و بعد مسایل خود را با مراجعه به دستگاه قضایی پیگیری نمایند.

به گزارش فکرشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های نماز جمعه بوشهر اظهار داشت: ماه مبارک رمضان توشه ای آسمانی برای رسیدن به سعادت و کمال است که ارزش آن همانند برتری  خاتم الانبیاء(ص) به دیگر انبیا الهی است.

وی به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع فعالان قرآنی و استادان دانشگاه اشاره کرد و افزود: برنامه های قرآنی کار راهبردی و استراتژیک بوده و کارهای قرآنی در کشور باید ریشه‌ای و اساسی باشد تا جامعه را بر مدار و منظومه قرآنی متحول کنند.

امام جمعه بوشهر با گرامیداشت روز قلم و اصحاب تالیف تصریح کرد: تهیه و تنظیم مقالات، تولید و نوآوری علمی در راستای توسعه و رشد جامعه در تمامی دوران مورد تاکید اهل بیت عصمت و طهارت بوده است.

صفایی بوشهر در ادامه به مشکلات اقتصادی پیش آمده در استان بوشهر اشاره کرد، گفت: مسئولان قضایی و امنیتی را سفارش می کنم که با جدیت در راستای احقاق حق مردم گام بردارند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر اظهار کرد: تمامی مالباختگان در این سه پرونده را به آرامش سفارش می کنم و بعد مسایل خود را با مراجعه به مجاری قانونی و دستگاه قضایی پیگیری کنند.

وی با تسلیت به مناسبت فرا رسیدن سالروز وفات حضرت خدیجه کبری، بیان کرد: آن بانوی مکرمه همیشه در کنار پیامبر همه دارایی خود را در راستای توسعه و اعتلای اسلام خرج نمود و باعث شد تا پیامبر همیشه گرامی از وی به نیکی یاد کند.

منبع:مهر

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر