چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۷۰۴۰
سه‌شنبه ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۲

فکرشهر: مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: انقلاب فرهنگی امام باقر (ع) مهر بطلانی بر عقاید و افکار انحرافی بود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی صبح سه شنبه در جمع مسئولین استان بوشهر ضمن تسلیت فرا رسیدن شهادت امام محمد باقر علیه السلام اظهار داشت: حضرت امام محمد باقر علیه السلام دارای ویژگی های منحصر به فردی بودند و از خصوصیات و ویژگی‌های آن حضرت مبارزه آگاهانه با نحله ها و فرقه های انحرافی بود.

وی ادامه داد: آن حضرت در مقابل جریانات مختلف فرهنگی که در جهت انشقاق صفوف مسلمین تلاش می‌کردند ایجاد جبهه فرهنگی بود که این جبهه فرهنگی که امام محمد باقر (ع) بنا نهاد و جرقه آن را زد همانند سرچشمه ای برای هدایت جامعه بشری قرار گرفت که نهرهای فراوانی از این چشمه جوشان شکل گرفت.

سروستانی افزود: بعد از قرن‌ها امروز انقلاب اسلامی حاصل خدمات امام باقر علیه السلام است که با مقاومت و استکبار ستیزی در حال تنومند سازی درخت اسلام است.

وی تصریح کرد: امام محمد باقر (ع) توانست هوشیارانه انقلاب فرهنگی ایجاد کند که تبدیل به مهر بطلانی بر عقاید انحرافی و سدی در مقابل افکار انحرافی شد.

سروستانی اضافه کرد: حوزه های علمیه ای که امروز مایه خیر و برکت هستند و علمای بزرگی که برای مردم نعمت اند و در غیاب امام عصر (عج) عهده‌دار امور دینی مردم هستند به برکت خدمات امام باقر ایجاد شده اند که مظلومانه به شهادت رسید.

وی گفت: بر همه ما لازم است با معارف ارزشمند حضرت امام محمد باقر (ع) آشنا شویم و معارف آن حضرت را سرلوحه زندگی قرار دهیم تا زمینه سعادت و خوشبختی خود را فراهم کنیم . جامعه ای که به سمت و سوی معرفت و تبعیت از اهل بیت باشد جامعه ای موفق و سربلند است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر