سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رییس کل دادگستری استان بوشهر می گوید: آخرین بررسی ها نشان دهنده پرداخت 230 میلیارد تومان در پرونده مضاربه های صوری بوشهر است.به گزارش فکرشهر، پیش از این بازپرس پرونده از دستگیری 3 متهم و تشکیل 3 پرونده در این خصوص خبر داده و گفته بود: نفر اول این پرونده 178 میلیاردتومان از مردم دریافت کرده، درحالی که موجودی حساب ها و اموالش به 35 میلیاردتومان می رسد.
کد خبر: ۳۷۲۸
شنبه ۱۴ تير ۱۳۹۳ - ۰۵:۱۴

فکرشهر: رییس کل دادگستری استان بوشهر می گوید: آخرین بررسی ها نشان دهنده پرداخت 230 میلیارد تومان در پرونده مضاربه های صوری بوشهر است.

به گزارش فکرشهر، پیش از این بازپرس پرونده از دستگیری 3 متهم و تشکیل 3 پرونده در این خصوص خبر داده و گفته بود: نفر اول این پرونده 178 میلیاردتومان از مردم دریافت کرده، درحالی که موجودی حساب ها و اموالش به 35 میلیاردتومان می رسد.

قاضی مقدس با بیان اینکه متهمان اقدام به تشکیل زنجیره انسانی و دادن مبالغ نفرات آخر به افراد قبلی می کرده اند، افزود: در پرونده اول از 6 هزار و 50 نفر در قبال سودهای غیرمتعارف مبالغی دریافت شذه که این میزان در پرونده دوم 2 هزار نفر و پرونده سوم حدود 500 نفر می باشد.

از طرفی براساس اعلام مسئولان قضایی، از روز شنبه 14 تیرماه مالباختگان این پرونده ها باید فرم هایی را تکمیل کرده و در ورزشگاه کارگران بوشهر تحویل دهند تا نسبت به اعاده حداقل مبالغ آنها براساس موجودی متهمان اقدام شود.

حالا در نخستین روز نام نویسی از مالباختگان پرونده مضاربه های صوری بوشهر، رییس کل دادگستری استان خبر داد: با بررسی‌هایی که تاکنون صورت گرفته میزان پرداختی مردم به متهمان مضاربه های صوری 230 میلیارد تومان بوده است.

حیدر بحرانی اظهار داشت: از این مبلغ یک هشتم آن بصورت وجوه و اموال از افراد متهم توقیف شده و تلاش برای توقیف سایر اموال متهمان نیز ادامه دارد.

وی ادامه داد: دادگستری در تلاش است که با افزایش اموال توقیفی متهمان دامنه ضرر و زیان مردم از پرونده رباخواری کاهش یابد.

وی با بیان اینکه دستگاه قضایی برای احقاق حق مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند، بیان داشت: هرگونه معامله متهمان خارج از مضاربه و به عنوان جرم محسوب می‌شود و بدین ترتیب دستگاه قضایی نیز برای کاهش دامنه میزان ضرر افراد نهایت تلاش خود را در پیش گرفته است.

گفتنی تکمیل فرم توسط افراد مرتبط با پرونده ربا خواری از صبح امروز در سالن مجموعه ورزشی کارگران (خیابان شهید چمران) بوشهر آغازشده و اولویت‌بندی تکمیل فرم نیز بدین ترتیب است که حروف اول فامیل افرادی که بین حروف (الف) تا (د) قرار گرفته باید از تاریخ امروز 14 تیرماه تا 24 تیر به سالن مجموعه ورزشی کارگران مراجعه کنند.

منبع:خلیج فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر