دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۷۴۷۳
سه‌شنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵

فکرشهر: مدیر دفتر منابع فیزیکی و طرح‌های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از بهره‌برداری، تکمیل و آغاز عملیات اجرایی ۴۵ پروژه در حوزه بهداشت، درمان و آموزش شهرستان دشتستان خبر داد.

به گزارش فکرشهر، محمدرضا حاجیونی صبح سه‌شنبه در بازدید از طرح‌های عمرانی دشتستان اظهار داشت: در راستای توسعه زیرساخت‌های بهداشتی، درمانی و آموزشی در نقاط مختلف استان بوشهر اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی با اشاره به برخی از پروژه‌های شهرستان دشتستان بیان کرد: چهار پروژه کلینیک بهداشت دهان و دندان و پایگاه بهداشتی در شهرهای برازجان دهقاید و آبپخش افتتاح شد.

به نوشته ی مهر، حاجیونی تصریح کرد: ۳ پروژه دیگر شامل کلینیک تخصصی و مرکز جامع سلامت خانه بهشت در آینده نزدیک در شهرستان دشتستان به بهره‌برداری کامل خواهد رسید.

وی بیان داشت: ۴۵ پروژه به متراژ ۱۱ هزار مترمربع و به ارزش ۱۳۵ میلیارد ریال تا پایان سال ۹۶ افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید و ۳۷ پروژه در حال حاضر در حال اجرا است و به‌زودی عملیات اجرایی مرکز مشاوره بیماری رفتاری آغاز خواهد شد.

مدیر دفتر منابع فیزیکی و طرح‌های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها در ۲۷ شهر و روستا احداث می‌شود و دانشگاه متعهد است تا پایان سال به بهره‌برداری برساند.

حاجیونی اظهار کرد: عملیات اجرایی بیمارستان ۲۴۰ تختخوابی ۱۷ شهریور برازجان با حضور قائم‌مقام وزیر بهداشت، استاندار بوشهر، نماینده دشتستان در مجلس و مسئولان استانی و شهرستانی آغاز شد.

وی خاطرنشان کرد: بیمارستان ۲۴۰ تختخوابی ۱۷ شهریور برازجان در شش طبقه با مساحت ۲۰ هزار مترمربع و با اعتبار ۷۶۰ میلیارد ریال طی ۳۶ ماه احداث می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر