شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۷۶۵۳
چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۵

فکرشهر: فرمانده انتظامی دشتستان استان بوشهر گفت: اعضای یک باند سرقت با سابقه 16 فقره دزدی در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، سرهنگ سید جواد رضوی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در پی دریافت گزارش هایی مبنی برسرقت در شهرستان دشتستان این موضوع در دستور کار فرمانده انتظامی دشتستان قرار گرفت.

وی بیان کرد: با انجام تحقیقات میدانیو تجزیه و تحلیل اخبار و اطلاعات دریافتی توسط عوامل انتظامی باند سه نفره سارقان شناسائی و پس از هماهنگی یا مقام قضائی دستگیر و برای تحقیقات به پلیس آگاهی انتقال یافتند. 

رضوی بیان کرد: متهمان در تحقیقات و بررسی های به عمل آمده و در مواجهه با شواهد و قرائن ارائه شده توسط مأموران به ارتکاب 16 فقره انواع سرقت از اماکن خصوصی و داخل خودرو اعتراف کردند.

رضوی ادامه داد: در اجرای طرح مبارزه و برخورد قاطع با انواع سرقت ها، کارگروه ویژه ای با هدایت این فرماندهی و با محوریت پلیس آگاهی تشکیل شده است.

وی گفت: این کارگروه با مشارکت تمامی کلانتری ها و پاسگاه های تابعه تشکیل و تلاش گسترده ای برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان و کشف سرقت های احتمالی دشتستان انجام می دهند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر