جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۷۷۶۵
دوشنبه ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۳

فکرشهر: یکی از خبرنگاران هم استانی می گوید درباره ی یکی از کاندیداهای استانداری این استان تحقیق کرده و این را دور از اخلاق حرفه ای خبرنگاری دیده که نتایج تحقیقاتش را با هم استانی هایش در میان نگذارد.

به گزارش فکرشهر، مطلب ارسالی این هم استانی به شرح زیر است:

«سیدعلی آقازاده قرار است راهی بوشهر شود، او در حالی می‌ خواهد به بوشهر بیاید که در طول روزهای گذشته تلاش کردیم تحقیقاتی در مورد او کرده و او را بیشتر بشناسیم. منابع مطلع می‌گویند او که عضو حزب اعتدال و توسعه است، با لابی‌ های خوبی که در سطح حزب و دولت دارد به هر شکل ممکن می‌ خواهد به یکی از دو استان بوشهر و یا اراک برود، اما در این میان شنیده‌ ایم که او تمایل بیشتری به اراک دارد ولی با این حال بدش هم نمی آید که راهی بوشهر شود.

اما در طول تحقیقات خود در مورد وی به نکاتی رسیده ایم که گفتن آن دور از اخلاق و انسانیت و شرف خبرنگاری است، ولی اگر هوس آمدن به بوشهر را کرد، بدون شک قبل از اینکه این اخلاق‌ ها را علنی کند ما همه آنها را خواهیم نوشت تا مردم بوشهر بدانند که باید در چهار سال آینده چه اندازه زجر کشیده و علاوه بر مشکلات مدیریتی خودخواهی، نخوت و از خود متشکر بودن را هم هم تحمل کنند. کسانی که با آقازاده کار کرده اند می‌ گویند که او نگاه بالا به پایین دارد و به زیر دستانش به شکل برده نگاه می کند.

همکاران سابق وی در ادامه تاکید می کنند با توجه به روحیات مردم بوشهر اگر آقازاده به بوشهر بیاید، او حلقه خاص خودش را خواهد داشت، کار خودش را خواهد کرد و نگاهش به مشکلات و مسائل مردم استان در حد و اندازه مشکلات شخصی و فردی خودش خواهد بود. با این روحیه به نظر می رسد که نامبرده راهی بوشهر نشود بسیار بهتر است. چرا که در هر صورت در این استان تحمل نخواهد شد، باعث بروز دو دستگی و اختلاف میان مردم، گروه ها و احزاب می شود. ما به وی توصیه می کنیم که همان به استان مرکزی برود که پیش از این فرمانداری دلیجان و شازند را در آنجا تجربه کرده است.»

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر