چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهرگفت: سارقين مسلحي كه با خشونت و ايجاد رعب و وحشت سه فقره سرقت مسلحانه طی سال 95 و 96  در شهرستان تنگستان مرتكب شده بودند،شناسايي و دستگير شدند...
کد خبر: ۳۷۸۰۷
چهارشنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۵

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهرگفت: سارقين مسلحي كه با خشونت و ايجاد رعب و وحشت سه فقره سرقت مسلحانه طی سال 95 و 96  در شهرستان تنگستان مرتكب شده بودند،شناسايي و دستگير شدند. 

به گزارش فکرشهر، سردار خليل واعظي توضیح داد: ظهر روز 22 شهريورماه سال جاري دونفر مسلح به اسلحه كلاش و تبر با استفاده از يك دستگاه خودرو پژو با سر و صورت پوشيده به پست بانك روستاي "گايي" در شهرستان تنگستان دستبرد زده و پس از سرقت مبلغ 20 ميليون ريال وجه نقد متواري شدند. 

وي اضافه كرد: چند تيم مجرب از كاراگاهان پليس آگاهي استان و شهرستان تنگستان با اقدامات پليسي و اطلاعاتي منسجم و هدفمند هويت سارقين را شناسايي و دونفر از آنها به هويت "ح،غ" و"ع،غ" را در يك عمليات پليسي در مخفيگاهشان در شهر"خورموج" دستگير كردند. 

به گفته سردار واعظي، دستگير شدگان كه دو برادر مي باشند وقتي در محاصره پليس قرار گرفتند، بدون توجه به دستور پليس قصد فرار داشتند كه با شليك پليس يكي از آنها زخمي و ديگري دستگيرشد. 

وي با بيان اينكه متهم مجروح به بيمارستان منتقل و تحت مداوا مي باشد خاطرنشان كرد: فرد دستگير شده تا كنون به سرقت مسلحانه از پست بانك روستاي گايي، سرقت مسلحانه از پست بانك روستاي" باغك جنوبي" در مردادماه سال جاري و سرقت مسلحانه از طلافروشي در شهر "دلوار" در بهمن ماه سال گذشته با همكاري برادرش و يكي ديگر از دوستانش اعتراف كرده که متهم سوم نیزبه هویت" ع ر" بعد از ظهر امروز در یک عملیات غافلگیرانه  پلیسی در مخفیگاهش در یکی از باغ های اطراف شهر خورموج دستگیر شد.

به گفته اين مقام ارشد پليس، اعضاءاين باند با خشونت تمام و ايجاد رعب و وحشت اقدام به سرقت مي كردند به طوري كه كاربر يكي از پست بانك هاي مورد سرقت قرار گرفته به علت وحشت زدگي ناشي از خشونت سارقين تا چند روز پس از حادثه وضعيت روحي و رواني مناسب نداشته و قادر به تكلم نبود. 

وي تصريح كرد: از اين باند تاكنون يك قبضه اسلحه كلاش مورد استفاده در سرقت ها، 13 تير جنگي و دو عدد تبر كه در تخريب و ايجاد رعب و وحشت از آن استفاده مي كردند، كشف شده است.

نظرات بینندگان
حسن
|
-
|
يکشنبه ۰۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر