دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۷۸۶۱
دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹

فکرشهر: مدیرکمیته اسکان، پذیرایی و جذب کمک‌های مردمی ستاد اربعین استان بوشهر گفت: در برگزاری مراسم راهپیمایی عظیم اربعین حسینی ۴۰ موکب استان بوشهر در ۵ نقطه داخل و خارج از کشور ایجاد می‌شود.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، عبدالرضا مطاف ظهر امروز در نشست ستاد اربعین حسینی استان بوشهر با بیان اینکه تمهیدات لازم برای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی اندیشیده شده است اظهار داشت: برای پذیرایی از زائران و ارائه خدمات به قشرهای مختلف مردم در مراسم پیاده‌روری اربعین حسینی برنامه‌ریزی مدونی شده است.

وی از استقرار 40 موکب استان بوشهر از مرز شلمچه تا کربلای معلی خبرداد و گفت: 40 موکب استان بوشهر در 5 نقطه، مسیرهای منتهی به مرزشلمچه، نجف، نجف به کربلا و کربلا ایجاد می‌شود و برای کوتاه شدن مسیر کالای مورد نیاز موکب‌ها از مرز شلمچه عبور داده می‌شود.

مدیرکمیته اسکان، پذیرایی و جذب کمک‌های مردمی ستاد اربعین استان بوشهر با بیان اینکه بخشی از موکب‌ها در مسیر نجف به کربلا مستقر شده است خاطر نشان کرد: اسکان چادری و موقت ستاد اربعین استان بوشهر به اسکان سازه‌ای و دائم تبدیل می‌‌شود که شامل سوله، ساختمان استراحت و آشپزخانه است.

مطاف از استقرار بیمارستان در موکب شماره 736 بین نجف و کربلا خبرداد و تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده چون مراسم راهپیمایی اربعین حسینی به کربلا ختم می‌شود راه‌اندازی اورژانس کوچک درمانی و امدادی در موکب‌های  کربلا مورد توجه قرار دارد.

وی با بیان اینکه ثبت نام  شرکت کنندگان در مراسم راهپیمایی اربعین حسینی از شهریورماه آغاز شده است افزود: ستاد اربعین حسینی استان بوشهر برای ارائه خدمات به زائران از 5 صفر  در موکب‌های 40 گانه در داخل و خارج از کشور آمادگی دارد.

مدیرکمیته اسکان، پذیرایی و جذب کمک‌های مردمی ستاد اربعین استان بوشهر با اشاره به شناسنامه‌دار بودن موکب‌ها خاطرنشان کرد: تمامی موکب‌ها در داخل، سرمرز و خارج از مرز، پس از ثبت مشخصات آنها در ستاد بازسازی عتبات عالیات، شناسنامه‌دار می‌شوند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر