پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۸۰۵۰
سه‌شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰

فکرشهر: فرماندار شهرستان جم گفت: روستای بهارستان یکی از بزرگترین روستاهای استان بوشهر است که پرونده ارتقا این روستا در وزارت راه و شهرسازی است .

به گزارش فکرشهر از فارس، پیش از ظهر امروز فرماندار  به همراه برخی از مسئولان و شورای بخش مرکزی شهرستان جم از پروژه‌های بزرگترین روستای استان بوشهر بازدید کردند.

فتح الله نوروزی در حاشیه بازدید از پروژه در حال احداث بلوار اصلی روستای بهارستان به خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان جم اظهار داشت: روستای بهارستان یکی از بزرگترین روستاهای استان بوشهر است که پرونده ارتقا این روستا در وزارت راه و شهرسازی است .

وی ادامه داد: در بحث ارتقای روستای بهارستان پیگیری‌های خوبی در سطح کشور انجام شده و همچنان خوشبین هستیم و امیدوارم سال 96، سال شهرشدن بهارستان باشد.

فرماندار شهرستان جم افزود: روستای بهارستان سال‌ها قبل باید از روستا به شهر ارتقاء پیدا می‌کرده در حالی که جمیعت این روستا روز به روز در حال افزایش است.

نوروزی بیان کرد: روستای بهارستان پتانسیل‌های لازم جهت شهرشدن را داراست و مطمئناً اگر شهر نشود با توجه به جمیعت موجود در این روستا و روند رو به رشد آن دهیاری و شورا دچار مشکلاتی خواهند شد.

فرماندار جم گفت: امیدواریم هرچه سریع‌تر مردم این روستا به مطالبات جدی خود یعنی شهرشدن برسند و در بخش مرکزی شاهد دو شهر جم و بهارستان باشیم.

وی با اشاره به بلوار اندیشه این روستا بیان کرد: قطعه هشتم این بلوار که بلوار مرکزی و اصلی بهارستان است در هفته دولت به بهره‌برداری رسیده است.

نوروزی ادامه داد: بلوار اندیشه، نمایی شهری به بهارستان داده و در خصوص تکمیل این پروژه دستور لازم برای برطرف کردن موانع و تسریع در اجرای آن داده شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر