چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
هشدار رییس پلیس فتا استان بوشهر به اصناف و کسبه؛
فکرشهر: رییس پلیس فتا استان بوشهر گفت: از آنجا که تمام مسوولیت قانونی استفاده مشتری واحدهای صنفی از اینترنت رایگان واحدهای صنفی بر عهده صاحب اشتراک اینترنت خواهد بود هر جرمی در حین استفاده از اینترنت وای‌فای رخ دهد بر عهده صاحب اشتراک اینترنت است...
کد خبر: ۳۸۱۳۴
جمعه ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۵

فکرشهر: رییس پلیس فتا استان بوشهر گفت: از آنجا که تمام مسوولیت قانونی استفاده مشتری واحدهای صنفی از اینترنت رایگان واحدهای صنفی بر عهده صاحب اشتراک اینترنت خواهد بود هر جرمی در حین استفاده از اینترنت وای‌فای رخ دهد بر عهده صاحب اشتراک اینترنت است.

به گزارش فکرشهر، مهدی قاسمی اظهار داشت: بر اساس اطلاعات موجود، مجرمین سایبری بعد از برداشت از حساب مال باختگان اقدام به خرید کلی طلا و ارز از بازار می‌کنند.

وی افزود: از آنجا که به دلایل مختلف ممکن است رد پای این افراد امحا شود کسبه می‌بایست حتما در فروش طلا و ارز هویت صاحب کارت بانکی را احراز کنند.

رییس پلیس فتا استان بوشهر ضمن سفارش به واحدهای صنفی در خودداری از ارائه اینترنت وای فای به مشتریان مغازه‌ها، تصریح کرد: از آنجا که تمام مسوولیت قانونی استفاده مشتری واحدهای صنفی از اینترنت رایگان واحدهای صنفی بر عهده صاحب اشتراک اینترنت خواهد بود هر جرمی در حین استفاده از اینترنت وای‌فای رخ دهد بر عهده صاحب اشتراک اینترنت است.

قاسمی ادامه داد: از واحدهای صنفی که فروش اینترنتی دارند درخواست می‌کنیم که در ایمن‌سازی فروش اینترنتی به ما کمک کنند و نماد الکترونیک از سازمان صنعت، معدن و تجارت اخذ کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر