يکشنبه ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۸۳۶۹
يکشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۲

فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر گفت: یک انبار بزرگ دپوی کالای قاچاق در محله تنگک بوشهر شناسایی و حدود دو و نیم میلیارد ریال کالا از آن کشف شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، سرهنگ ابراهیم عرب‌زاده پیش از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تردد پرسرعت و خطر آفرین خودروهای شوتی در تنگک دوم ضمن ایجاد نارضایتی برای ساکنین باعث هوشیاری و حساسیت پلیس شد.

وی افزود: با  اجرای طرح انتظامی و اقدامات پلیسی و اطلاعاتی عوامل کلانتری ۱۴ بوشهر مشخص شد خودروهای شوتی در ساعات پایانی شب و مواقع خلوت در منزلی مسکونی  اقدام به بارگیری و تخلیه کالای قاچاق می‌کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر بیان کرد: پس از شناسایی دقیق محل دپوی کالای قاچاق و اطمینان از وجود کالا درآن محل  شب گذشته تیم عملیاتی کلانتری ۱۴ محل دپوی کالای قاچاق را محاصره کردند.

وی تصریح کرد: مقادیر زیادی کالای قاچاق شامل پوشاک، ابزار و آلات، وسایل منزل و  لوازم آرایشی و بهداشتی به ارزش دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از این انبار کشف شد.

سرهنگ عرب‌زاده گفت: مقادیر زیادی اسکناس جعلی ۱۰۰ هزار ریالی نیز در این انبار کشف شد که احتمال می‌رود قاچاقچیان در معاملات خود مورد استفاده قرار می‌داده‌اند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر