چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۸۵۲۹
يکشنبه ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸

فکرشهر: بخشدار ویژه خارگ با اشاره به دستگیری دو صیاد خارگی توسط گارد عربستان، گفت: صیادان خارگی به علت مه‌آلود بودن هوا از مسیر دریایی خود خارج شدند.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، محمود رضایی اظهار کرد: شب گذشته با اطلاع از مشکل پیش آمده برای دو صیاد جزیره خارگ به نام های مهرداد نصیب‌زاده و محمد اکبری یک کارگروه ویژه در استان و جزیره خارگ برای تسریع در پیگیری امور تشکیل شد.

وی افزود: گفته می‌شود روز گذشته این صیادان به دلیل شرایط آب هوایی مه آلود در خلیج فارس از مسیر دریایی خود خارج شده‌اند و محدوده ماهیگیری این صیادان در نزدیکی سکوی نفتی فروزان شرکت نفت فلات قاره ایران بوده است.

رئیس شورای تامین خارگ تصریح کرد: مراتب در اسرع وقت به اطلاع مقامات بالادستی در شهرستان و استان رسیده است و استانداری و فرمانداری بوشهر با جدیت پیگیر موضوع از طریق وزارت امور خارجه هستند و امیدوار هستیم نتیجه ای مطلوب در سریعترین زمان ممکن حاصل شود.

رضایی اضافه کرد: از تمامی رسانه‌های نوشتاری تقاضا داریم با توجه به پیگیری موضوع از دستگاه مرتبط با موضوع از حدس و گمانه‌زنی در باب این موضوع خودداری کنند و اخبار خود را از منابع رسمی انتشار دهند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر