پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۹۰۷۹
سه‌شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۷

فکرشهر: فرماندار دشتی گفت: در سال جاری مبلغ ۳۱۰ میلیارد ریال به پروژه های شهرستان که ماهیت مدیریت بحران دارند اختصاص یافت.

به گزارش فکرشهر از مهر، غلامرضا مهرجو در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان دشتی بر ضرورت آمادگی اعضای مدیریت بحران شهرستان تاکید کرد و اظهار داشت: در سال گذشته دو سیل در شهرستان اتفاق افتاد که خسارتهای زیادی در بخش های مختلف بویژه راه و آب وارد کرد که برخی از خسارت ها ترمیم و بخشی دیگر نیزهنوز در دست اقدام است.

وی افزود: با توجه به فصل بارندگی می طلبد دستگاه های اجرایی متولی در روند اجرای پروژه حوادثی تسریع کنند و کارها را با شتاب بیشتری انجام دهند.

مهرجو با تاکید بر اینکه اقدامات مدیریت بحران در سطح شهرستان مستند سازی شود، گفت: با توجه به نقش دهیاران در شهرستان دستگاه های اجرایی از ظرفیت دهیاران به نحو مطلوب استفاده کنند.

وی یادآور شد: در راستای مقابله و پیشگیری از بحران دهیاران بخشی از اعتبارات را به طرح ها و پروژه های با ماهیت مدیریت بحران اختصاص دهند.

مهرجو همچنین بر آمادگی و ساماندهی سالن های ورزشی و امدادی شهرستان در مواقع بحران تاکید کرد و اظهار داشت: در سال جاری مبلغ ۳۱۰ میلیارد ریال به پروژه هایی که ماهیت مدیرتی بحران دارند اختصاص یافت.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر نیز برخی از نقاط شهرستان با مشکل عدم آنتن دهی مواجه هستند که می طلبد توجه ویژه ای به این مهم شود.

مهرجو بیان کرد: با توجه به اینکه دشتی به لحاظ وسعت دومین شهرستان استان محسوب می شود ولی از امکانات و تجهیزات کافی راهداری برخوردار نیست و اکثر ماشین آلات موجود فرسوده هستند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضرعشایر در سطح شهرستان استقرار پیدا کردند و نیازمند خدمات هستند، گفت: متاسفانه اداره کل عشایر استان هیچ توجه ای به شهرستان ندارد و اکثر ماشین آلات در دیگر نقاط استان استقرار دارند که ضرورت دارد در این فرصت باقی مانده ضمن حضور مستمر در شهرستان نسبت به رفع مشکلات عشایر اقدام لازم صورت گیرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر