شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۹۱۸۳
يکشنبه ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶

فکرشهر: شهردار خارگ با بیان اینکه توسعه شهری خارگ سرعت می‌گیرد، گفت: در مسیر توسعه و اجرای طرح‌ها نیازمند همکاری مردم هستیم.

به گزارش فکرشهر و به نقل از مهر، عبدالحمید صفایی اظهار کرد: مهمترین اولویت ما به عنوان مدیریت شهری در جزیره خارگ رضایت مندی و رفاه اهالی شریف جزیره خارگ است.

وی اضافه کرد: مطمئن هستیم نتیجه این هدف‌گذاری ما تحقق نخواهد یافت مگر با همراهی و همفکری مردم؛ هر جا مردم ورود کرده‌اند دسترسی به اهداف سریع‌تر و جامع‌تر بوده است.

صفایی افزود: بیشترین جلسات ممکن در طی چند ماه حضور خود در جزیره را با مردم برگزار کرده‌ام و خواست من صحبت بدون واسطه برای حل مشکلات اهالی شریف این جزیره مهم و حیاتی خواهد بود.

شهردار خارگ تصریح کرد: مسئولان در شهردای خارگ باید با دقت بیشتر فعالیت داشته باشند تا بتوانیم آسیب‌ها و مشکلات اهالی جزیره را در کمترین زمان ممکن رفع کنیم، مطمئنا با حفظ حرمت‌ها و با نگاه درست از روی تکلیف در مسیر رفع مشکلات مردم باید حرکت کنیم.

صفایی افزود: با روند مثبت و آسیب‌شناسی‌های به‌عمل‌آمده بیلان کاری شهرداری خارگ به زودی با رشد قابل توجهی روبرو خواهد شد و باید با دیدی منطقی و توقعی مناسب با وضعیت کنونی شهرداری، با بیان نظرات و پیشنهادات خود، مجموعه را برای خدمت به ولی نعمتان خود، یاری کنند.
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر