چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۰۳۵۱
شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۴:۱۲

فکرشهر: امام‌جمعه کاکی گفت: بخش پراستعداد کاکی منتظر نگاه توسعه محور فرماندار جدید است.

به گزارش فکرشهر از فارس، حجت‌الاسلام محمد محمدی در خطبه‌های این هفته نماز عبادی سیاسی و وحدت‌آفرین شهر کاکی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با مردم قم اظهار داشت: نقش مثلث شوم استکباری، سعودی و نفاق در بحران‌سازی آشوب‌های اخیر نبرد ملت با ضد ملت، ایران با ضد ایران و اسلام با ضد اسلام بود.

وی به‌ ضرورت توجه به مطالبات به‌ حق مردم توسط مسؤولین پرداخت و افزود: مسؤولین باید به مطالبات صادقانه و صحیح مردم رسیدگی کنند و توجه به وجود دشمن ما را از ضعف‌های خودمان غافل نکند.

امام‌جمعه کاکی تصریح کرد: یک برنامه‌ریزی دقیق و تقسیم‌کار منظم برای برهم زدن امنیت و اقتدار ملی ایرانیان توسط  قارون‌های سعودی و مستکبرین انجام شد.

محمدی تأکید کرد: شکست ذلت‌بار و انزوای بین‌المللی امریکا در شورای امنیت سازمان ملل در پی رد نشست فوق‌العاده سازمان ملل متحد درباره اوضاع اخیر ایران شکست دیگری در کارنامه آمریکایی‌ها علیه ایران اسلامی بود.

وی ضمن تقدیر از دو دهه تلاش حجت‌الاسلام‌ تقوی در شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه و تبریک انتصاب حجت‌الاسلام‌ حاج علی‌اکبری بیان کرد: ایشان روحانی ساده‌زیست، متخلق و در جریان مدیریتی به ایده تفکر سیستمی منبعث از دیدگاه شهید بهشتی مشهور است

امام جمعه کاکی از تلاش‌های مهرجو فرماندار سابق شهرستان دشتی تقدیر و برای نادری فرماندار جدید شهرستان دشتی آرزوی توفیق کرد و گفت: بخش پراستعداد کاکی منتظر نگاه توسعه محور فرماندار جدید است.

محمدی بیان کرد:  تقویت گمرک و تجاری‌سازی برای صادرات محصولات کشاورزی، ایجاد پایانه صادرات مواد معدنی، توجه و حمایت از بخش کشاورزی، توجه به روستاها، حمایت از حوضچه‌های پرورش آبزیان، اهتمام در ساخت پل مهم جاده کاکی به دهستان مرزی کبگان و تاسیسات ساحلی با استفاده از منابع غنی انسانی شهرستان دشتی را از خواسته‌های به‌حق مردم این بخش عنوان کرد.

 وی یادآور شد: مسئولین باید برای افزایش امید و اعتماد مردم و تقویت غرور و عزت ملی تلاش کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر