چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۰۶۰۶
سه‌شنبه ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۹

فکرشهر: فرماندار شهرستان دشتی گفت: در سال جاری از محل اعتبارات ارزش‌افزوده و آلایندگی ، 8 میلیارد و 360 میلیون به شهرستان دشتی تخصیص یافته که 5 میلیارد تومان آن به شهرداری ابلاغ و پرداخت شد.

به گزارش فکرشهر از فارس، عبدالله نادری در حاشیه بازدید میدانی از پروژه‌های عمران شهری شهرداری خورموج در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز موفق شدیم که بازدید کلی از مسیرها، آبراه‌ها، پارک‌ها، فضای سبز، زمین‌های چمن مصنوعی و همه اقداماتی که توسط شهرداری انجام‌شده، انجام دهیم.

وی ضمن تقدیر از اقدامات انجام‌گرفته، خواهان تسریع در عملیات برخی از این پروژه‌ها جهت رفاه حال شهروندان شد و افزود: در سطح شهر خورموج اقدامات مؤثری انجام‌گرفته البته جای کار زیادی است.

فرماندار شهرستان دشتی تصریح کرد: در سال جاری از محل اعتبارات ارزش‌افزوده، شهرستان و آلایندگی، هشت میلیارد و 360 میلیون تومان به شهرستان دشتی تخصیص یافت که تاکنون پنج میلیارد تومان از این اعتبارات به شهرداری اختصاص‌ یافته است.

نادری بیان کرد: به زودی عملیات اجرایی هفت پروژه عمران شهری در خورموج آغاز و بخشی از اعتبارات صرف پروژه‌های نیمه‌تمام یا مطالبات پیمانکار که در سال‌های قبل کار انجام داده‌اند، می‌شود.

وی افزود: از بلوار ورودی شهر خورموج بازدید داشتیم این بلوار تغییرات زیادی پیداکرده و کارهای مناسبی انجام‌گرفته و بنا شد شهردار طرح‌های جدیدی در ایجاد فضای سبز انجام دهد.

نادری تأکید کرد: شهرداری جهت زیباسازی مبلمان و محیط شهری اعتبار بیشتر تخصیص دهد و عملیات پاک‌سازی و نخاله‌برداری در حومه شهر خورموج انجام شود.

فرماندار شهرستان دشتی یادآور شد: از آبراه‌ها به‌خصوص دره ذاکری لنگک که مورد نظر مردم است بازدیدی به عمل آمد، مطالعات این پروژه توسط مشاور انجام‌شده و به‌ محض این‌که بتوانند کارهای مناقصه انجام دهند و پیمانکار مشخص شود عملیات اجرایی آن انجام می‌شود.

وی افزود: نگاه خاصی در زمینهٔ اعتبارات سال آینده در عمران شهری و به‌ خصوص شهر خورموج که حدود 43 هزار نفر جمعیت در آن ساکن هستند خواهیم داشت.

نادری گفت: سال آینده در اعتبارات شهرستان سهم قابل‌توجه ای برای این شهر در نظر می‌گیریم تا از این وضعیت به‌ مراتب بهتر شود و شاهد تحرک و پویایی بیشتری در حوزه همه شهرها به‌ویژه خورموج که مرکز شهرستان 86 هزارنفری دشتی است باشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر