چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۰۶۲۳
چهارشنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۲

فکرشهر: معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: سال جاری با عملکرد بیش از96درصدی(1441 نفری) در بحث جذب سوادآموزی در دوره سواد آموزی رشد قابل قبولی در مقیاس کشوری داشته ایم.

به گزارش فکرشهر، غلامرضا دانش‌فر در جلسه بهبود کیفیت سوادآموزی با قدردانی از تلاش ها و فعالیت‌های صورت گرفته در زمینه جذب بیشتر افراد محروم از سواد در استان بوشهر، اظهارداشت: در سال جاری تحصیلی با عملکرد 96.7 درصدی در بحث جذب سوادآموزی در دوره سواد آموزی رشد قابل قبولی در سطح کشوری داشته‌ایم.

وی از جذب 119.8 درصدی سوادآموزان در دوره انتقال در سال جاری در استان بوشهر خبر داد و افزود: علاوه بر عملکرد  مثبت در زمینه جذب در دوره سواد آموزی، در دوره تحکیم بیش از 100 درصد سوادآموزان تحت پوشش قرار گرفته‌اند.

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر یادآور شد: تمام مناطق و شهرستان‌های استان بوشهر در زمینه جذب و آموزش سوادآموزان زحمات زیادی متقبل شده‌اند اما  عملکردها یکسان نبوده به گونه‌ای که در دوره سوادآموزی شهرستان‌های بوشهر و دشتستان دارای بیشترین آمار تحت پوشش بوده‌اند.

دانش‌فر بیان کرد: در دوره تحکیم سوادآموزی نیز سعدآباد و بندر دیر دارای عملکرد بهتری در جذب نسبت به دیگر مناطق و شهرستان‌های استان بوده اند.

وی همچنین به تفاوت آمار تحت پوشش سواد آموزی دوره انتقال در نقاط مختلف استان پرداخت و گفت: شهرستان‌های دشتستان و بوشهر بیشتر فعالیت در این خصوص داشته‌اند.

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر با تاکید براین که باید نگاه جدیدتری در تبلیغات برای جذب سوادآموزان به کار گرفته شود، بیان کرد: با توجه به نفوذی که صدا و سیما بر تمای افراد جامعه دارد و نیز ارتباط نزدیک و فراگیرتر ائمه جمعه و جماعات در میان قشرهای مختلف مردمی، انتظار ما این است که در بحث جذب سواد آموزان به کمک حوزه سواد آموزی استان بشتابند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر