سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۰۶۳۰
چهارشنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۵

فکرشهر: رییس پلیس شهرستان دشتستان از کشف محموله 7 میلیارد ریالی قاچاق در شهرستان دشتستان خبر داد.

به گزارش فکرشهر و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سید جواد رضوی در جمع خبرنگاران در دشتستان با بیان این که امکان جابجایی کالای قاچاق در دشتستان وجود ندارد اظهار داشت: تمام محورها و نقاط مختلف دشتستان در راستای مقابله با قاچاق تحت رصد شبانه‌روزی پلیس قرار دارد.

وی از تجهیز ایستگاه‌های بازرسی به امکانات و تجهیزات الکترونیکی در راستای مبارزه با قاچاق خبرداد و بیان کرد: با بهره‌گیری از تمامی امکانات، اقدامات لازم  برای کنترل محورهای مواصلاتی دشتستان و توقیف خودروهای حامل کالای قاچاق در دستور کار  پلیس دشتستان قرار دارد.

رئیس پلیس دشتستان با اشاره به کشف قاچاق از 5 خودرو در محور خروجی دشتستان افزود: مأموران انتظامی دشتستان در 48 ساعت گذشته در حین کنترل وسایل نقلیه عبوری در محورهای مواصلاتی شهرستان تعداد 5 دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق را توقیف کردند.

رضوی با بیان این که کالاهای خارجی فاقد مدارک مثبت گمرکی در حال انتقال به دیگر نقاط کشور کشف شد، خاطرنشان کرد:  ماموران انتظامی در بازرسی از وسایل نقلیه توقیف شده، تعداد 30 کارتن قطعات و لوازم رایانه، تعداد 50 عدد مانیتور خودروهای سواری و 250 کارتن مواد خوراکی فاقد مدارک مثبت گمرکی که به صورت قاچاق در حال انتقال به دیگر نقاط کشور بود را کشف کردند.

وی  با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده را 7 میلیارد ریال برآورد کردند، تصریح کرد: در همین ارتباط پنج نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی دشتستان شدند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر