شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۰۶۶۲
چهارشنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶

فکرشهر: استاندار بوشهر با تاکید بر ضرورت تقویت نظام‌های صنفی و مردمی در استان بوشهر گفت: هر چه نظام‌های صنفی و مردمی تقویت شوند این امر سبب کاهش مفاسد و آسیب‌های نظام اداری می‌شود و ضرورت دارد از این ظرفیت استفاده بیشتری شود.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، عبدالکریم گراوند در نشست با رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی کشور  با اشاره به اینکه این نهاد نقش مهم و موثری در جامعه  دارد اظهار داشت: نظام‌های صنفی تجربه موفقی هستند و جایگزین نظام‌های اداری می‌شوند که نتوانستند موفق عمل کنند.

وی از عملکرد موفق نظام‌های صنفی خبرداد و  بیان کرد: در سالهای اخیر احساس نیاز به نظام‌های صنفی به وجود آمده و این نظام‌ها در بخش‌های مختلف عملکرد خوبی هم داشتند.

استاندار بوشهر با تاکید بر نقش مهم نظام‌های صنفی در یاری رسانی به برنامه‌های مختلف تصریح کرد: نظام‌های صنفی می‌توانند دولت را یاری کنند به‌طوری که موفقیت دولت‌های مختلف به خاطر تقویت نظام‌های صنفی بوده است.

گرواند تاکید کرد: امروزه کارشناسان به این نتیجه رسیده‌اند که به جای نظام اداری بزرگ، دانش علمی در قالب نظام صنفی منجر به بهره‌مندی در تجارت و عرصه‌های مختلف به ویژه کشاورزی می‌شود.

وی بیان کرد: هر چه نظام‌های صنفی و مردمی تقویت شوند این امر سبب کاهش مفاسد و آسیب‌های نظام اداری می‌شود و ضرورت دارد از این ظرفیت استفاده بیشتری شود.

استاندار بوشهر با تاکید بر ضرورت تقویت نظام‌های صنفی با هدف کاهش آسیب‌های نظام اداری خاطر نشان کرد: هر چه نظام‌های صنفی و مردمی تقویت شوند این امر سبب کاهش مفاسد و آسیب‌های نظام اداری می‌شود و ضرورت دارد از این ظرفیت استفاده بیشتری شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر