سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
شهردار برازجان در گفت و گو با «فکرشهر» خبر داد:
فکرشهر: شهردار برازجان در ادامه تصریح نمود: با توجه به حساسیت پروژه و جهت رفاه حال عمومی قصد داریم با تلاش شبانه روزی، این پروژه مهم را درکوتاه ترین زمان آماده بهره برداری نمائیم.وی در پایان از تلاش شبانه روزی کارکنان حوزه معاونت عمرانی نیز تشکر نمود و افزود: امید دارم که...
کد خبر: ۴۰۷۱۲
جمعه ۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۲:۴۵

فکرشهر: بازار برازجان و به ویژه بازار سرپوشیده این شهر، از قدیمی ترین بازارهای دشتستان است و به جرات می توان آن را در ردیف کهنسال ترین و با سابقه ترین بازارهای استان هم به شمار آورد.

شهردار برازجان با عنوان این مطلب افزود: علاوه بر قدمت، به دلیل کیفیت خوب و ارزانی قیمت اجناس، روزانه شاهد رفت و آمد قابل توجهی از همشهریان و حتی شهروندان هم استانی در بازار برازجان هستیم.

محمدحسن محمدی در گفت و گو با «فکرشهر»، پیرامون علت و روند بازسازی بازار سرپوشیده ی برازجان، ادامه داد: کف سازی بازار سرپوشیده شمالی و جنوبی این بازار، طی سالیان متمادی دست نخورده باقی مانده و ناهموار بود و همین مسئله تردد شهروندان گرامی را دچارمشکل نموده و نارضایتی آنان و کسبه های عزیز را به همراه داشت و به بازسازی مجدد احتیاج داشت.

وی گفت: با توجه به اهمیت موضوع و در راستای بهسازی و یک دست نمودن کف این بازار، کار کف سازی بازار سرپوشیده را با همراهی هیات امنای بازار و کسبه های عزیز آغاز نموده ایم.

مهندس محمدی درادامه ضمن تشکر از صبر و حوصله شهروندان در انجام این پروژه اظهارداشت: در این پروژه، مجموعا حدود 1000 مترمربع موزائیک با طرح گرانیت، که به طول 350 و عرض 3 متر می باشد و نیز 350 متر کانیوا پیش ساخته استفاده خواهد شد.

شهردار برازجان در ادامه تصریح نمود: با توجه به حساسیت پروژه و جهت رفاه حال عمومی قصد داریم با تلاش شبانه روزی، این پروژه مهم را درکوتاه ترین زمان آماده بهره برداری نمائیم.

وی در پایان از تلاش شبانه روزی کارکنان حوزه معاونت عمرانی نیز تشکر نمود و افزود: امید دارم که با همراهی همکاران عزیز و پرتلاشم، مردم شریف و مسئولین گرامی شهرستان و استان و حمایت اعضای محترم شورای اسلامی شهر، شاهد توسعه و آبادانی بیشتر شهرمان خواهیم بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر