يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۰۸۳۳
پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۵:۴۲

فکرشهر: نماینده مردم شهرستان‌های دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری‌های انجام شده در چند ماه اخیر، موافقت اصولی تاسیس اداره هواشناسی شهرستان دشتی در شهر خورموج صادر شده است.

به گزارش فکرشهر، سید کمال‌الدین شهریاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان دشتی اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام شده در چند ماه اخیر، موافقت اصولی تاسیس اداره هواشناسی شهرستان دشتی در شهر خورموج صادر شده است.

 وی افزود: مساحت زیاد شهرستان دشتی و وجود فاصله ۲۰۰ کیلومتری بین اداره هواشناسی بوشهر و دیر، تنوع اقلیمی، وجود رودخانه مند، ارتفاعات کوهستانی بیرمی و مند، گستردگی استقرار عشایر، وجود مزارع گسترده کشت گوجه و مجاورت بسیاری از نقاط دشتی و تنگستان با دریا و رواج صیادی و صفاری در این دو شهرستان، لزوم تاسیس اداره هواشناسی در شهرستان دشتی را ضروری کرده است.

 نماینده مردم شهرستان‌های دشتی و تنگستان  در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که تاسیس این اداره باید بسیار زودتر از این انجام می‌گرفت، تاکید کرد: تاسیس این اداره ضمن تاثیر مستقیم در ارتباط کارشناسان هواشناسی با کاربران مختلف و توسعه هواشناسی کاربردی، تاثیر بسزایی برای ارائه خدمات هواشناسی و کمک به پایداری سرمایه‌های ملی خواهد داشت.

 وی عنوان کرد: در ادامه همکاری مسئولین اجرایی شهرستان و استان، جهت تأمین قطعه زمینی برای استقرار این اداره در شهر خورموج و همچنین اختصاص اعتبار مناسبی جهت تملک زمین و تامین تجهیزات ایستگاه هواشناسی هستیم.

 نماینده مردم شهرستان‌های دشتی و تنگستان  در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با هم‌افزایی مناسبی که در این مورد شکل گرفته، شاهد تاسیس و شروع بکار  هر چه سریع‌تر اداره هواشناسی شهرستان دشتی در سال آینده باشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر