شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار اقتصاد
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۰۸۵۸
جمعه ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۷

فکرشهر: مشاور سازمان خصوصی سازی از آغاز مرحله تکمیلی واریز سود سهام عدالت به حساب مشمولان از امروز خبر داد.

به گزارش فکرشهر از خبرگزاري صداوسيما، سيدجعفر سبحاني­­ با اعلام اين خبر­ گفت: در اين مرحله سود واريزي هر نفر، 2 برابر مرحله نخست و مبلغ 53 هزار و 200 تومان است.

مشاور سازمان خصوصي سازي افزود: مبلغ 53 هزار و 200 تومان واريزي به حساب دارندگان سهام عدالت در واقع مرحله تکميلي ­کل دريافتي تا پايان امسال است. در مرحله قبل مبلغ 26 هزار و 600 تومان به حساب افراد واريز شده بود و مبلغ جديد بابت مرحله تکميلي سود دريافتي تا پايان امسال خواهد بود.

وي افزود: در مرحله اول براي 34 ميليون دارنده سهام عدالت مبلغ 26 هزار و 600 تومان واريز شده بود که با رقم 53 هزار و 200 تومان اين مرحله، جمعا هر فرد دارنده سهام عدالت 79 هزار و 800 تومان دريافت مي کند.

سبحاني ادامه داد: حدود 16 گروه در اين مرحله براي دريافت سود سهام عدالت در نظر گرفته شده اند که عبارتند از مددجويان کميته امداد امام، مشمولان تحت پوشش سازمان بهزيستي، زنان سرپرست خانوار، ايثارگران، خدام مساجد، خبرنگاران، بيماران خاص و ...

مشاور سازمان خصوصي سازي تاکيد کرد: در مرحله بعد براي 4 گروه واريز سود در نظر گرفته شده که بعد از دهه فجر خواهد بود که عبارتند از روستاييان و عشاير، کارگران فصلي و ساختماني، مددجويان کميته امداد امام و بهزيستي که در واقع از پوشش اين سازمان ها خارج شده اند، کارمندان و بازنشستگان لشگري، کشوري و تامين اجتماعي.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر