چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیر مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: 6500 واحد مسکن مهر استان بوشهر آماده بهره‌برداری است.به گزارش فکرشهر، رضا امینی در نشست بررسی وضعیت مسکن مهر بوشهر اظهار داشت: تلاش های بسیار زیادی در راستای ساخت و بهره برداری از واحدهای مسکن مهر در استان بوشهر صورت گرفته است و امیدواریم به زودی شاهد بهره‌برداری از این واحدها باشیم.وی با اشاره به تکمیل و بهره‌برداری از 18 هزار و 877 واحد مسکن مهر از سال 89 تاکنون در استان بوشهر، خاطرنشان ساخت: شش هزار و 488 واحد مسکن مهر استان بوشهر تکمیل و آماده بهره‌برداری است.
کد خبر: ۴۱۲۳
پنجشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۳ - ۰۵:۱۶

فکرشهر: مدیر مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: 6500 واحد مسکن مهر استان بوشهر آماده بهره‌برداری است.

به گزارش فکرشهر، رضا امینی در نشست بررسی وضعیت مسکن مهر بوشهر اظهار داشت: تلاش های بسیار زیادی در راستای ساخت و بهره برداری از واحدهای مسکن مهر در استان بوشهر صورت گرفته است و امیدواریم به زودی شاهد بهره‌برداری از این واحدها باشیم.

وی با اشاره به تکمیل و بهره‌برداری از 18 هزار و 877 واحد مسکن مهر از سال 89 تاکنون در استان بوشهر، خاطرنشان ساخت: شش هزار و 488 واحد مسکن مهر استان بوشهر تکمیل و آماده بهره‌برداری است.

مدیر مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان بوشهر ادامه داد: با بهره‌برداری از این تعداد واحد امسکن مهر، مجموع واحدهای مسکن مهر استان بوشهر به 25 هزار و 365 واحد خواهد رسید.

ساخت یک‌هزار و 104 واحد مسکن در بافت فرسوده

وی با اشاره به ساخت 873 واحد در شهر جدید عالیشهر، اضافه کرد: در شهرهای با جمعیت کمتر از 25هزار نفر استان بوشهر نیز شش هزار و 554 واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شده است.

امینی همچنین از ساخت یک‌هزار و 104 واحد مسکن در بافت فرسوده شهرهای استان بوشهر خبر داد و افزود: 9هزار و 470 واحد مسکن در شهرهای بیش از 25هزار نفر به صورت خودمالکی ساخته شده‌اند.

مدیر مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان بوشهر با اشاره به واگذاری واحدهای مسکن مهر استان بوشهر طی سه مرحله مختلف به متقاضیان، تصریح کرد: مجموع تعداد واحدهای مسکن مهر استان بوشهر 37 هزار و 438 واحد است.

منبع:مهر

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر