چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر گفت: جذب تسهیلات مشاغل خانگی در این استان درسه ماه اول امسال 52 درصد افزایش نشان می دهد.به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی این اداره کل، حمیدرضا پناه افزود: مجموع سهم ابلاغی تسهیلات مشاغل خانگی در سال 92 در استان بوشهر، 48میلیارد و500میلیون ریال بوده است که به منظور جذب این میزان یکهزارو53نفر از سوی دستگاه های اجرایی استان به بانک های عامل معرفی شده اند.
کد خبر: ۴۱۷۶
يکشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۳ - ۰۴:۳۴

فکرشهر: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر گفت: جذب تسهیلات مشاغل خانگی در این استان درسه ماه اول امسال 52 درصد افزایش نشان می دهد.

به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی این اداره کل، حمیدرضا پناه افزود: مجموع سهم ابلاغی تسهیلات مشاغل خانگی در سال 92 در استان بوشهر، 48میلیارد و500میلیون ریال بوده است که به منظور جذب این میزان یکهزارو53نفر از سوی دستگاه های اجرایی استان به بانک های عامل معرفی شده اند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر اضافه کرد: تا پایان خرداد سال جاری 993 نفر موفق به دریافت تسهیلات مشاغل خانگی شدند که در مجموع 45میلیارد و 804میلیون ریال به میزان 94 درصد تسهیلات ابلاغی به متقاضیان پرداخت شده است.

وی یادآورشد: میزان جذب تسهیلات قرض الحسنه مشاغل خانگی تا پایان اسفند سال گذشته در استان بوشهر، 42 درصد بوده است.

پناه بیان کرد: بررسی به عمل آمده از سوی دبیرخانه ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی کشور حاکی است استان بوشهر در پایان اسفند سال 92رتبه چهارم کشوری را در اجرای این قانون و حمایت از مشاغل خانگی کسب کرده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر