جمعه ۱۸ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۲۰۲۴
شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۲:۰۸

فکرشهر: امام جمعه آبدان گفت: برخی برنامه‌های ضددینی از سیمای جمهوری اسلامی پخش می‌شود که دارای اشکالات زیادی به خصوص درباره حجاب است.

به گزارش فکرشهر از فارس، حجت‌الاسلام محمد حمیدی‌نژاد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر آبدان اظهار داشت: یکی از رفتارهای مورد تاکید قرآن و روایات که مورد تاکید دانشمندان علوم اجتماعی و روانشناسان که باعث آرامش می‌شود، صله‌رحم است.

وی افزود: اتصال با اقوام و بستگان که از راه‌های مختلف ایجاد می شود نیاز شدید انسان است و انسان به دلیل این که موجود اجتماعی است، این پیوندها سبب شکوفایی استعدادهای انسان از طریق تعامل با دیگران می‌شود.

امام جمعه شهر آبدان تصریح کرد: متاسفانه در دانشگاه و مدارس که باید تربیت دینی انجام شود، به جای این که با دین از مدرسه و دانشگاه خارج شود، به سبک دیگری خارج می‌شود.

حمیدی‌نژاد عنوان کرد: برخی برنامه‌های ضددینی از سیمای جمهوری اسلامی پخش می‌شود که دارای اشکالات زیادی به خصوص درباره حجاب است.

وی بیان کرد: در بیشتر مدارس و دانشگاه‌ها نیز همین گونه است. مسئولین این مراکز مگر نباید از رهبر انقلاب تبعیت کنند، چرا بی‌حجابی را ارزش می دانند؟ چرا جوان نمازخوان نمی‌تواند در دانشگاه نماز بخواند؟ این خواسته مردم و امام عزیز ماست، باید به سمت تربیت دینی حرکت کنیم تا همراه خدا با ما باشد و مشکلات ما حل شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر