چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۲۹۷۸
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۶:۴۴

فکرشهر: امام جمعه کاکی گفت: با توجه به اینکه در همه مناطق شهر کاکی مسجد احداث شده این شهر با کمبود مسجد روبرو نیست بلکه ضرورت دارد خیرین درامر نوسازی فضاهای آموزشی مشارکت کنند.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام محمد محمدی صبح پنجشنبه در مراسم جشنواره خیرین مدرسه ساز بخش کاکی از مشارکت خوب خیرین در امر بازسازی فضاهای آموزشی در این بخش تقدیر کرد واظهار داشت: شرکت در امر بازسازی مدارس آثار زیادی در زندگی افراد در این دنیا و آخرت دارد و از اجر بالای در نزد خداوند متعال برخوردار است.

وی افزود: در حال حاضر شهر کاکی با کمبود مسجد روبرو نیست و عزیزانی که قصد احداث مسجد دارند توصیه داریم در امر بازسازی فضاهای آموزشی مشارکت کنند که امروز نیاز شهر است.

محمدی بیان کرد: هم اکنون چندین مدرسه در بخش کاکی تخریبی است و برخی مدارس نیز نیاز به توسعه دارند که امیدواریم خیرین در این امر همچون گذشته مشارکت داشته باشند.

وی با تاکید براحداث نمازخانه در مدارس جدید تاکید کرد و گفت: برخی از مدارسی که جدیدالاحداث هستند فاقد نماز خانه می باشند که امیدواریم مسئولین متولی به این موضوع توجه جدی کنند واین مهم را در دستور کار قرار دهند.

رئیس آموزش و پرورش بخش کاکی نیز از حمایت های دولت تدبیر وامید و فرماندار شهرستان و مشارکت خوب خیرین در امر بازسازی فضاهای آموزشی در بخش کاکی تقدیر کرد و گفت: در حال حاضر دو مدرسه روستایی با چهار کلاس درس و یک نماز خانه با مشارکت خیرین در دست اجرا است.

عزیز بردستانی افزود: مدرسه شش کلاسه و مدرسه یک کلاسه روستای میته نیز با حضور مسئولین و مشارکت خیرین عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر