سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر/ توضیحات رییس شبکه بهداشت و درمان دشتستان پیرامون چند مشکل شهروندان:
دکتر علیرضا حاجیونی در گفت و گو با فکرشهر پیرامون کمبود یا نبود برخی داروها در داروخانه های سطح شهر برازجان گفت: شبکه ی بهداشت و درمان برای توزیع برخی داروها در سطح داروخانه ها تعهدی ندارد و ...
کد خبر: ۴۳۸۰
دوشنبه ۰۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۷:۱۷

فکرشهر: رییس شبکه بهداشت و درمان دشتستان می گوید این شهرستان مشکلی از نظر کمبود داروهای اورژانسی و بیمارستانی ندارد.

دکتر علیرضا حاجیونی در گفت و گو با فکرشهر پیرامون کمبود یا نبود برخی داروها در داروخانه های سطح شهر برازجان گفت: شبکه ی بهداشت و درمان برای توزیع برخی داروها در سطح داروخانه ها تعهدی ندارد و این قبیل داروها از سوی شرکت های پخش دارو و بر اساس ضوابط خودشان بین داروخانه های بخش خصوصی توزیع می شود و این که چه داروخانه ای چه دارویی را به چه میزان توزیع کند نیز به با مسئولیت خود داروخانه هاست.

وی ادامه داد: تا کنون گزارشی مبنی بر کمبود دارو و لزوم پیگیری ما از سوی داروخانه ها به شبکه ارسال نشده است.

دکتر حاجیونی تاکید کرد: ما از نظر داروهای بیمارستانی که مربوط به بیماری های خاص است و داروهای اورژانسی مشکلی نداریم.

رییس شبکه بهداشت و درمان دشتستان در پاسخ به فکرشهر پیرامون مشکلات اورژانس و آمبولانس در دشتستان و عدم حضور آن ها در هنگام تماس و وقوع حوادث نیز اظهار داشت: خوشبختانه تمام مکالماتی که هر شهروند با 115 برقرار می کند، ضبط می شود و زمان تماس و کل مکالمات موجود است.

وی ادامه داد: اگر کسی در این زمینه گلایه ای دارد کاملا قابل پیگیری است.

حاجیونی با اشاره به این که تمام ظرفیت ها بر اساس جمعیت تعیین شده نیز گفت: شاید در مواقعی چند حادثه ی هم زمان رخ دهد که در این مواقع اولویت را ستاد هدایت انجام داده و بین مریض های فوری و فوری تر اولویت را مشخص می نماید.

وی تاکید کرد: البته اگر کسی فکر می کند پاسخ مناسب را نگرفته می تواند آن را مکتوب کرده و با زمان تماس به ما بدهد تا پیگیری های لازم انجام شود.

این مسئول پیرامون پول های زیرمیزی پزشکان نیز ابراز داشت: البته با اجرای طرح تحول نظام سلامت گرفتن زیرمیزی خیلی کم شده و انشاالله از آذرماه و با ورود پزشکان جدید به طرح سلامت، زیرمیزی گرفتن بسیار کم تر نیز خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر