جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: طی مراسمی با حضور امام جمعه، فرماندار و مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان بوشهر، رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان دیر، معارفه گردید.به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان بوشهر، در این آئین غلامرضا ناطقی به عنوان رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی دیر منصوب و از تلاش های غلامرضا شعرانی رئیس وقت، تقدیر شد.در این مراسم مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: راه توسعه و پیشرفت هر جامعه از کار فرهنگی نشات می گیرد و برای کار فرهنگی نیروهای انسانی پر توان ،آگاه و فرهیخته نیاز است.
کد خبر: ۴۳۸۸
دوشنبه ۰۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۳:۳۶

فکرشهر: طی مراسمی با حضور امام جمعه، فرماندار و مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان بوشهر، رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان دیر، معارفه گردید.

به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان بوشهر، در این آئین غلامرضا ناطقی به عنوان رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی دیر منصوب و از تلاش های غلامرضا شعرانی رئیس وقت، تقدیر شد.

در این مراسم مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: راه توسعه و پیشرفت هر جامعه از کار فرهنگی نشات می گیرد و برای کار فرهنگی نیروهای انسانی پر توان ،آگاه و فرهیخته نیاز است.

وی افزود: بهترین نیروهایی که می توانند در جامعه تاثیر گذار باشند و با مردم ارتباط برقرار کنند هنرمندان هستند چرا که هنرمندان عامل توسعه و پیشرفت هر جامعه هستند.

دبیرشورای فرهنگ عمومی استان بوشهر اظهار داشت: از تمرکز زدایی در جامعه جلوگیری کنیم و به سمتی حرکت نماییم که تمام جامعه از خدمات دولت بهرمند شوند.

ماحوزی از برگزاری جشواره منطقه ای تئاتر خبر داد و افزود: جشنواره منطقه ای تئاتر را امسال در شهرستان گناوه برگزار خواهیم کرد.

ماحوزی به برپایی نمایشگاه مطبوعات در استان بوشهر اشاره کرد و گفت: یکی دیگر از برنامه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر طرح نمایشگاه بین المللی مطبوعات است که در سال جاری در یکی از شهرستانهای جنوبی استان بر اساس نیاز سنجی  برگزار خواهد شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر گفت: برگزاری نهمین جشنواره شعر رضوی در تاریخ ۳ تا ۹ شهریور در استان بوشهر یکی دیگر از کارهای فرهنگی است که امسال با حضور شاعران با قوت و جدیت بیشتری برگزار خواهد شد.
وی اظهار داشت: تدوین تفاهم نامه فرهنگی  با مدیریت پارس جنوبی یکی دیگر از برنامه هایی است که در هفته آیند ه این تفاهم نامه با مدیر عامل پارس جنوبی  به امضاء خواهد رسید.

ماحوزی خاطری نشان کرد: برای اولین بار در استان بوشهر کتاب برتر سال که در سالهای ۹۰ تا ۹۳ نوشته شده است را  توسط کارگروه  انتخاب خواهیم کرد .

ماحوزی در پایان یاداور شد: کارگروه پژوهشی برای نقشه جامع فرهنگی برای استان بوشهر و ساماندهی نمایندگی ادارات در شهرهای کوچک استان از دیگر کارهایی است که در امسال  انجام خواهد شد.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر