دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۴۱۷۵
شنبه ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۳

فکرشهر: معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق استان بوشهر گفت: امسال 41 میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان ایجاد کارگا‌های مختلف به ویژه صنایع تبدیلی پرداخت می‌شود.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، سرهنگ سهراب انبارکی افزود: پارسال هم بیش از 41 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی به 362 نفر پرداخت شد.

وی با اشاره به این که ساخت 259 واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی ادامه داد: این خانه‌ها پارسال با اعتبار بیش از 62 میلیارد ریال ساخته شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق استان بوشهر اجرای 60 طرح محرومیت زدایی  با اعتبار 10 میلیارد ریال، اهدا بسته‌های حمایتی به مبلغ پنج میلیارد ریال، فعالیت 20 هزار در قالب گروه‌های جهادی برای مشارکت در اجرای طرح‌های عمرانی، کشاورزی، فرهنگی، ورزشی، بهداشتی و آموزشی، برپایی دو بیمارستان صحرایی و اعزام 200 گروه پزشکی به مناطق محروم، حضور در مناطق زلزله زده کرمانشاه و تهیه و نصب 259 کانکس برای اسکان ساکنان این مناطق و مشارکت در طرح بیابان زدایی در استان خوزستان با کاشت پنج هزار اصله نهال در 20 هکتار را از کارهای صورت گرفته در سال 96 عنوان کرد.

سرهنگ انبارکی همچنین با اشاره به برنامه‌های امسال، اجرای 132 طرح محرومیت زدایی با اعتبار 22 میلیارد و 500 میلیون ریال، اعزام 81 گروه جهادی و انجام 37 هزار و 954 نفرروز فعالیت در زمینه‌های گوناگون، اعزام 180 گروه پزشکی به مناطق محروم، برپایی یک بیمارستان صحرایی و ایجاد 20پایگاه سلامت و مشاوره در مکان‌های فرهنگی و مذهبی را از جمله این برنامه‎ها عنوان کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر