سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۴۴۲۵
شنبه ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۴

فکرشهر: سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت: چهار پزشک متخصص تمام وقت جذب بیمارستان امام هادی (ع) دیر شدند.

به گزارش فکرشهر از مهر، احمد آخوندی در نشست شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان دیر اظهارداشت: استاندار بوشهر در بازدید از بیمارستان امام هادی (ع) دیر جهت تسریع در تکمیل و رفع مشکلات این بیمارستان قول پرداخت ۱۵ میلیارد ریال از مطالبات پیمانکار دادند که خوشبختانه این مسئله محقق و بسیاری از مشکلات بیمارستان مرتفع شد.

وی با اشاره به خدمات ارایه شده در بیمارستان امام هادی (ع) دیر گفت: از زمان بهره‌برداری از این بیمارستان بیش از ۴۱ هزار ویزیت توسط پزشکان فعال در این بیمارستان صورت گرفته است که این بخشی از توان این مجموعه است و انتظار می‌رود مردم خدمات درمانی خود را از این بیمارستان دریافت کنند.

وی افزود: قطعا مراجعات مردم به بیمارستان و دریافت خدمات از آن می‌تواند در افزایش ماندگاری و جذب پزشکان تاثیر مثبت داشته و گام‌های بعدی توسعه آن در زمان کوتاه‌تری برداشته شود.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت: در این مدت موفق شدیم ۴ پزشک تمام وقت داخلی، بی‌هوشی، اطفال و زنان جذب کنیم ضمن اینکه با به کارگیری تعدادی از پزشکان متخصص پاره وقت نیز توانستیم خدمات تخصصی به مراجعه کنندگان ارایه دهیم.

وی خاطرنشان کرد: پزشکان متخصص فعال در بیمارستان امام هادی (ع) دیر از پزشکان مجرب هستند که در بیمارستان‌های بزرگ کشور نیز تجربه طبابت دارند.

آخوندی گفت: مقدمات راه‌اندازی بخش اطفال بیمارستان با فعالیت پزشک متخصص در حال انجام است و ان‌شاالله به زودی این بخش نیز به بهره‌برداری می‌رسد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر