چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
فکرشهر: رئیس پلیس فارس از دستگیری یک کارمند بانک و کشف اختلاس 12 میلیارد و 610 میلیون ریالی از وی در شیراز خبر داد.به گزارش فکرشهر و به نقل از حوزه معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس، سردار احمدعلی گودرزی اظهار داشت: در پی اعلام شکایت اداره حقوقی یکی از بانک‌های شیراز مبنی بر اختلاس مبالغی توسط یکی از کارمندان آن بانک، بلافاصله مأموران اداره مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی این استان تحقیقات خود را آغاز کردند.وی ادامه داد: در بررسی‌های کارشناسی مشخص شد کارمند بانک با استفاده از اسناد جعلی اقدام به برداشت غیرقانونی وجوه بانک کرده است.
کد خبر: ۴۴۶۰
شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۱:۳۸

فکرشهر: رئیس پلیس فارس از دستگیری یک کارمند بانک و کشف اختلاس 12 میلیارد و 610 میلیون ریالی از وی در شیراز خبر داد.

به گزارش فکرشهر و به نقل از حوزه معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس، سردار احمدعلی گودرزی اظهار داشت: در پی اعلام شکایت اداره حقوقی یکی از بانک‌های شیراز مبنی بر اختلاس مبالغی توسط یکی از کارمندان آن بانک، بلافاصله مأموران اداره مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی این استان تحقیقات خود را آغاز کردند.

وی ادامه داد: در بررسی‌های کارشناسی مشخص شد کارمند بانک با استفاده از اسناد جعلی اقدام به برداشت غیرقانونی وجوه بانک کرده است.

فرمانده انتظامی فارس افزود: پس از انجام حسابرسی توسط کارشناسان مشخص شد که متهم با سندسازی و انتقال وجوه به حساب‌های دیگر، 12 میلیارد و 610 میلیون ریال اختلاس کرده است.

گودرزی گفت: با هماهنگی مقام قضایی حساب‌های فرد موردنظر و اموالی که از این راه به‌دست آورده بود توقیف و متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

زن کیف‌قاپ با 30 سرقت در دام پلیس

زن کیف‌قاپی که با حضور در مکان‌های شلوغ شهرستان شیراز اقدام به کیف‌قاپی از شهروندان می‌کرد دستگیر و به 30 سرقت اعتراف کرد.

رییس پلیس آگاهی فارس در تشریح این خبر گفت: مأموران کلانتری مدرس شیراز با همکاری شهروندان خانمی را در اتوبوس خط واحد و هنگام سرقت محتویات یک کیف دستگیر می‌کنند.

سرهنگ سیروس حیدری بابیان اینکه متهم به همراه پرونده به پلیس آگاهی این استان انتقال داده شد افزود: در تحقیقات صورت گرفته از این متهم، 30 سرقت کیف‌زنی و کیف‌قاپی در سطح شهرستان شیراز کشف شد.

وی تصریح کرد: صحنه‌های سرقت بازسازی و تاکنون 14 نفر از مالباختگان شناسایی شده و با مواجهه حضوری سارق را مورد شناسایی قرار داده‌اند.

حیدری بابیان اینکه تحقیقات بیشتر پلیس برای کشف سرقت‌های احتمالی دیگر ادامه دارد افزود: شهروندان به‌ویژه بانوان در مکان‌های شلوغ و پرازدحام مواظب وسایل شخصی خود باشند.

منبع:فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر