سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدير کل کميته امداد امام خميني (ره) استان بوشهر از اجرای طرح مقابله با سوء تغذيه کودکان زير 6 سال کمیته امداد در بوشهر خبر داد.به گزارش فکرشهر، فرید محبی عصر شنبه در نشست بررسی اجرای طرح‌های ویژه ارائه خدمات فرهنگی و بهداشتی به مددجویان کمیته امداد استان بوشهر اظهار داشت: تلاش های بسیار خوبی به منظور ارائه خدمات متعدد و با کیفیت به مددجویان کمیته امداد صورت گرفته است.
کد خبر: ۴۴۶۶
شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۳

فکرشهر: مدير کل کميته امداد امام خميني (ره) استان بوشهر از اجرای طرح مقابله با سوء تغذيه کودکان زير 6 سال کمیته امداد در بوشهر خبر داد.

به گزارش فکرشهر، فرید محبی عصر شنبه در نشست بررسی اجرای طرح‌های ویژه ارائه خدمات فرهنگی و بهداشتی به مددجویان کمیته امداد استان بوشهر اظهار داشت: تلاش های بسیار خوبی به منظور ارائه خدمات متعدد و با کیفیت به مددجویان کمیته امداد صورت گرفته است.

وی اضافه کرد:‌ خدمات کمیته امداد در قالب طرح‌های مختلف و ارائه تسهیلات مناسب به مددجویان ارائه می‌شود که یکی از گام‌های بسیار مهم کمیته امداد، تلاش برای خودکفایی خانواده های تحت پوشش است که هر ساله تسهیلات مناسبی برای ایجاد اشتغال ارائه می‌شود و خانواده های متعددی خودکفا می شوند.

مدير کل کميته امداد امام خميني (ره) استان بوشهر در ادامه با اشاره به ارائه خدمات بهداشتی و تغذیه‌ای به مددجویان، ادامه داد:طرح مقابله با سوء تغذيه کودکان زير شش سال تحت حمايت کميته امداد از طرح‌های بسیار مهمی است که در استان بوشهر نیز به مرحله اجرا درآمده است.

پرداخت 2 ميليارد ريال به کودکان زير 6 سال برای مقابله با سوء تغذيه

وی از پرداخت بیش از دو ميليارد ريال به کودکان زير شش سال برای مقابله با سوء تغذيه خبر داد و تاکید کرد: سه هزار و950 مددجو از خدمات بهداشتي و تغذيه کميته امداد امام خميني (ره) استان بوشهر بهره‌مند شدند.

محبی افزود: 950 نفر از دانش آموزان تحت حمايت کميته امداد امام خميني (ره) استان بوشهر چکاپ پزشکي شده‌اند که برای اجرای این طرح 10 میلیون ریال هزینه شده است.

وی افزود: به منظور توسعه بهداشت و بهبود شاخص‌های سلامت در بین دانش‌آموزان، بسته‌های بهداشتی بین داشن‌آموزان توزیع شده است که یک‌هزار و 200 دانش‌آموز از آن بهره‌مند شدند و 142 میلیون ریال در این راستا هزینه شده است.

مدير کل کميته امداد امام خميني (ره) استان بوشهر با اشاره به هزینه 239 میلیون ریالی برای احداث 68 سرويس بهداشتي در استان بوشهر، ادامه داد: به منظور ارائه آموزش‌های بهداشتی به 112 مددجو نیز بیش از هشت میلیون ریال هزینه شده است.

ارائه خدمات علمی و فرهنیگ و قرآنی به مددجویان

محبی در بخش دیگری از سخنان خود به ارائه خدمات علمی و فرهنیگ و قرآنی به مددجویان اشاره کرد و بیان داشت: اختصاص 34 جلد قلم قرآني برای خانواده های تحت حمایت کمیته امداد از دیگر اقدامات صورت گرفته برای توسعه فرهنگ قرآنی بوده است.

وی به اختصاص جلد قلم قرآني برای استفاده در مجتمع هاي فرهنگي تربيتي و کانون هاي فرهنگي خبر داد و بیان داشت: شش جلد قلم قرآني نیز برای تشويق دانش آموزان برتر در رشته قرآني هدیه شد.

مدير کل کميته امداد امام خميني (ره) استان بوشهر در پایان تصریح کرد: در مجموع 51 میلیون ریال برای تهیه این تعداد قلم قرآنی اختصاص یافته است.

منبع:مهر

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر