جمعه ۱۸ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۴۶۸۱
جمعه ۱۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰

فکرشهر: امام جمعه موقت بندر دیر گفت: مسئولان باید با نظارت دقیق و بستن راه های نفوذ مانع از سوء استفاده اخلال‌گران اقتصادی شوند.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام ابراهیم بحرانی در خطبه های نمازجمعه امروز بندر دیر با تسلیت ایام شهادت امام جعفر صادق(ع) اظهار داشت: صبرو استقامت از ویژگی های مومنان واقعی است که موجب غلبه آنان بر دشمنان می شود.

وی بیان کرد: با توجه به دشمنی چهل ساله آمریکا و ائتلاف هایی که در منطقه علیه جمهوری اسلامی تشکیل داده بالابردن اقتدار ملی در چنین وضعیتی اهمیت بالایی دارد.

امام جمعه موقت بندر دیر با بیان اینکه هزینه تسلیم در برابر دشمن به مراتب از مقاومت بیشتر است گفت: برنامه دشمن ایجاد شکاف بین مردم و نظام است که مسئولین برای خنثی کردن این دسیسه از سهل انگاری و غفلت و اشرافی گری و تکبر نسبت به مردم پرهیز کنند.

وی با تقدیر از موضع گیری مقتدرانه رئیس جمهور در برابر آمریکایی ها اضافه کرد: حرف ما با آمریکایی ها این است که جمهوری اسلامی و ملت مقتدر آن را باور کنید و بدانید این انقلاب به آسانی بدست نیامده که با یکسری اغتشاشات و تظاهرات از بین برود.

خطیب جمعه دیر خاطرنشان کرد: امروز وضعیت آمریکایی‌ها چه در داخل کشور خودشان و چه در عرصه بین المللی آشفته و وخیم است و دست آنها در ادعای دروغین مبارزه با تروریسم و دفاع از حقوق بشر و دموکراسی برای دنیا رو شده است.

بحرانی با اشاره به دستگیری دلال بزرگ سکه و ارز افزود: مسئولین باید با نظارت دقیق و بستن راه های نفوذ مانع از سوء استفاده چنین افرادی شوند و ضمن اصلاح طرح هایی مانند ارز مسافرتی بر اجرای دیگر برنامه ها نیز نظارت کامل داشته باشند.

وی عنوان کرد: کلید اصلی قضایای اخیر در خرمشهر و کازرون در خارج کشور و در اتاق فکر جبهه استکبار زده شد.

امام جمعه موقت بندر دیر با اشاره به افتتاح پالایشگاه ستاره خلیج فارس و طرح آبرسانی به خرمشهر و آبادان تأکید کرد: تکیه به توان داخلی و کار جهادی همواره کلید موفقیت کشور است و با تشویق و دلگرمی نیروهای داخلی می توانیم اقتصاد مقاومتی را پیاده سازی کنیم.

وی ادامه داد: نتیجه سپردن کارها به شرکت های خارج مانند توتال را قبلا تجربه کرده ایم که متأسفانه باز هم این اتفاق تلخ رخ داد که باید درس عبرتی برای آینده باشد.

بحرانی با اعلام اینکه فضای مجازی باید کنترل شود یاد آور شد: افرادی که رسانه‌ای در اختیار دارند نباید هر خبری که بدستشان می رسد را منتشر کنند و دولت نیز برای کنترل فضای مجازی مصمم ومردم هم هوشیار باشند.

وی افزود: مردم و مسئولان به صداو سیمای کشور به عنوان یک رسانه عمومی و ملی توجه بیشتری داشته باشند و از تضعیف آن بپرهیزیم.

خطیب جمعه دیر کاهش جمعیت را راهبردی غربی در جهت جلوگیری از نفوذ کشورهای اسلامی برشمرد و گفت:جمعیت یکی از مؤلفه های قدرت ملی است که علی رغم تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم افزایش جمعیت متأسفانه در برهه ای مسوولین سهل انگاری کردند.

وی با اشاره به روز عفاف و حجاب تصریح کرد: کشف حجاب سند تاریخی خیانت رضاخان به ملت ایران است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر