چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرعامل ستاد دیه استان بوشهر گفت: زندانیان آزاد شده در بوشهر تسهیلات اشتغال دریافت می‌کند.به گزارش فکرشهر، سید اسماعیل موسوی در نشست با مسئولان شهرستان بوشهر اظهار داشت: تلاش‌های بسیار خوبی به منظور آزادی زندانیان غیرعمد بوشهر صورت گرفته است و شاهد مشارکت خیرین در این زمینه بوده‌ایم.وی به جمع‌اوری مبلغ  میلیارد و 200 میلیون ریال در جشن گلریزان شهر بوشهر اشاره کرد و افزود: مردم و مسئولان برای جمع آوری این مبلغ کمک‌های بسیار خوبی داشته است و مردم نشان دادند که همواره برای کمک به هم‌نوعان خود آماده هستند.
کد خبر: ۴۵۱۷
سه‌شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۳:۳۴

فکرشهر: مدیرعامل ستاد دیه استان بوشهر گفت: زندانیان آزاد شده در بوشهر تسهیلات اشتغال دریافت می‌کند.

به گزارش فکرشهر، سید اسماعیل موسوی در نشست با مسئولان شهرستان بوشهر اظهار داشت: تلاش‌های بسیار خوبی به منظور آزادی زندانیان غیرعمد بوشهر صورت گرفته است و شاهد مشارکت خیرین در این زمینه بوده‌ایم.

وی به جمع‌اوری مبلغ  میلیارد و 200 میلیون ریال در جشن گلریزان شهر بوشهر اشاره کرد و افزود: مردم و مسئولان برای جمع آوری این مبلغ کمک‌های بسیار خوبی داشته است و مردم نشان دادند که همواره برای کمک به هم‌نوعان خود آماده هستند.

مدیرعامل ستاد دیه استان بوشهر از پرداخت تسهیلات اشتغال و درآمد پایدار برای زندانیان آزاد شده در استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: ستاد دیه برنامه‌های جدیدی برای حمایت از زندانیان غیر عمد دارد که پرداخت تسهیلات و اشتغال‌زایی از جمله این برنامه‌ها است.

آزادی تعداد 16 نفر از مددجویان بدهکار از زندان

وی تصریح کرد: زمینه آزادی تعداد 16 نفر از مددجویان بدهکار با رایزنی‌های انجام گرفته توسط اعضای شورای حل اختلاف شعبه 20 زندان مرکزی بوشهر، احدی از خیران شهر بوشهر، با پرداخت مبلغ 240 میلیون ریال فراهم شد.

موسوی به ارزش بسیار بالای کمک به آزادی زندانیان نیازمند اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: اینگونه کارها بسیار ماندگار است و همواره در حافظه ملت می‌ماند.

مدیرعامل ستاد دیه استان بوشهر با اشاره به اینکه زندانیان غیر عمد ناخواسته وارد زندان شده‌اند و لازم است که به آزادی انها کمک شود، افزود: اشتغال زایی برای زندانیان نیازمند از جمله برنامه‌های بسیار خوبی است که برای ادامه زندگی به آنها کمک می‌کند.

منبع:مهر

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر