دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۵۴۶۸
جمعه ۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۱

فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان گناوه از کشف چهار موتورسیکلت سرقتی خبر داد و گفت: سارق قطعات خودرو در گناوه دستگیر شد.

به گزارش فکرشهر از پلیس، سرهنگ حسین احمدی اظهار داشت: در راستای توسعه امنیت در شهرستان گناوه اقدامات خوبی صورت گرفته و طرح‌های مختلفی در سطح شهرستان اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: پلیس اشراف کاملی بر شهرستان دارد و با اجرای طرح‌های اطلاعاتی و برنامه‌های عملیاتی در سطح شهرستان، گام‌های مهمی در راستای بهبود شاخص‌های امنیتی برداشته است.

احمدی از دستگیری یک نفر سارق در این شهرستان خبر داد و بیان کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت در سطح شهرستان گناوه، ماموران پلیس آگاهی با تلاش شبانه روزی موفق شدند یک نفر سارق حرفه‌ای را شناسایی و دستگیر کنند.

کشف ۴ موتورسیکلت سرقتی

فرمانده انتظامی شهرستان گناوه ادامه داد: فرد دستگیر شده در بازجویی اولیه به چهار فقره سرقت تجهیزات داخل خودرو از خودروهای پارک شده در سطح شهر اعتراف کرده است.

وی عنوان داشت: همچنین ماموران پلیس آگاهی در بازدید از پارکینگ‌های سطح شهر گناوه و استعلام از وسایل نقلیه توقیفی توانستند چهار دستگاه موتورسیکلت سرقتی را شناسایی و کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان گناوه توصیه کرد: شهروندان در مواجهه با هرگونه رفتار افراد مشکوک سریعا با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس حاصل کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر