چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۵۴۶۹
جمعه ۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۳

فکرشهر: فرماندار شهرستان دیر گفت: ستاد نماز جمعه نهادی مستقل بوده و متعلق به جناح و گروه خاصی نیست.

به گزارش فکرشهر از مهر، حمزه اعتماد بعد از ظهر پنجشنبه در گردهمایی اعضای ستاد نماز جمعه استان بوشهر اظهار داشت: امام جمعه دیر و اعضای ستاد نماز جمعه این شهرستان تلاش‌های بسیار زیادی را داشته اند.

وی با اشاره به نقش مهم حجت‌الاسلام حسینی امام جمعه دیر در تقویت اتحاد و تبیین مسائل و مشکلات مردم بیان کرد: حمایت و همراهی مسئولان و ائمه جمعه از مسائل ضروری است.

فرماندار شهرستان دیر با بیان اینکه ستاد نماز جمعه نهادی مستقل بوده و متعلق به جناح و گروه خاصی نیست، اضافه کرد: نماز جمعه مربوط به نظام و حاکمیت است.

وی با اشاره به نقش مهم امامان جمعه در ۴۰ سال پیروزی انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف خاطرنشان کرد: نقش امامان جمعه در اتحاد و وحدت مردم و مسئولان بسیار مهم و تاثیرگذار است.

نماز جمعه قلب فرهنگی شهر است

امام جمعه دیر نیز با اشاره به اقامه نماز جمعه تهران با حکم  و فرمان امام (ره) به امامت آیت‌الله طالقانی در پنجم مرداد سال ۵۸ اظهار داشت: نماز جمعه روز به روز در حال توسعه و بهبود است.

حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب از نماز جمعه به عنوان قرارگاه و قلب فرهنگی هر شهر یاد کرده‌اند، افزود: نماز جمعه قرارگاه ایمان، تقوا، بصیرت و اخلاق است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر