پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۶۲۴۵
چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۳:۴۸

فکرشهر:  مدیر بسیج سازندگی استان بوشهر گفت: ۱۰۵ گروه جهادی در استان بوشهر در زمینه های مختلف خدمات‌رسانی می‌کنند.

به گزارش فکرشهر از مهر، ذوالفقار عباسی‌فر ظهر چهارشنبه در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: بسیج سازندگی ۱۷ اردیبهشت سال ۷۹ در روستاها با دستور مقام معظم رهبری جهت غنی سازی اوقات فراغت تشکیل شد.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت غنی سازی اوقات فراغت جوانان، افزود: تنها پر شدن اوقات فراغت مهم نیست بلکه با غنی سازی این اوقات مهم است چرا که منجر به شکل گیری و توسعه و هنجارهای یک جامعه دارند.

اجرای طرح‌های عام‌المنفعه

مدیر بسیج سازندگی استان بوشهر با بیان اینکه بخش عمده افراد شرکت کننده در اردوهای ما جوانان هستند، تصریح کرد: حضور در اردوهای جهادی بهترین بستر برای خودسازی و خودباوری است.

وی با اشاره به اینکه جوانانی که در اردوهای جهادی شرکت می‌کنند می‌توانند مشاورین خوشفکری برای مسئولان باشند، عنوان کرد: آنها با شناسایی مشکلات و طرح های نو آورانه می توانند مدیران خوبی برای آینده باشند.

عباسی‌فر در خصوص رویکرد جدید بسیج سازندگی، گفت: تفاوتی که فعالیت های بسیج سازندگی نسبت به سال های گذشته دارد اجرا برنامه ها بصورت مستمر و متمرکز اجرا می شود.

مدیر بسیج سازندگی استان بوشهر بیان کرد: امسال تلاش می‌شود با بهره گیری از اقشار مختلف مردم پروژه های مختلف را اجرا کنیم.

وی با اشاره به اینکه سعی کردیم در اجرای پروژه ها نقش مکمل داشته باشیم، اظهار کرد: شاخصه طرح های بسیج سازندگی تاثیرگزاری و عام المنفعه بودن آن است.

اجرای ۶۵ پروژه زودبازده

عباسی‌فر بیان کرد: در سال ۹۷ بالغ بر ۶۵ پروژه کوچک، زودبازده و عام المنفعه با مبلغی بالغ بر ۱۹ میلیارد ریال اجرا خواهد شد.

وی عنوان کرد: عملیات اجرایی ۲۹۵ واحد مسکن مددجویی با اعتباری بالغ بر ۸۸ میلیارد ۵۰۰ میلیون تومان آغاز شده که تا کنون ۲۵۹ واحد تحویل داده شده و ۳۶ واحد دیگر تا نیمه شهریور سال جاری تحویل خواهد شد.

عباسی‌فر از اجرای پروژه جدید ساخت مسکن مددجو خبر داد و عنوان کرد: همزمان با میلاد امام رضا(ع) عملیات احداث ۵۰۰ واحد مددجو در استان با اعتباری بالغ بر ۱۷۵ میلیارد ریال آغاز شد که تعهد تحویل آن یکساله است.

ارائه خدمات پزشکی

مدیر بسیج سازندگی استان بوشهر در خصوص ارائه خدمات پزشکی بیان کرد: ۱۸۰ تیم پزشکی سالانه در روستاها حضور پیدا می کنند و خدمات مختلف پزشکی ارائه می کند.

وی با اشاره به حمایت از فعالین عرصه اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی، گفت: در این راستا به ۳۲۶ کارگاه در عرصه مختلف تولید موادغذایی و صنایع تبدیلی تسهیلات با اعتبار بالغ بر ۴۰ میلیارد و ۲۴۵ میلیون ریال ارائه شده که در سال جاری ارائه این خدمات ادامه خواهد داشت.
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر