چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۶۸۶۵
چهارشنبه ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۲

فکرشهر:  سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان با بیان اینکه از دواری لطمه خورده‌ایم ولی اشتباهات داوری را عمدی نمی‌بینیم، گفت: مسابقه سپاهان و پارس جنوبی یک بازی سخت است.

به گزارش فکرشهر از مهر، امیر قلعه‌نویی عصر چهارشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پارس جنوبی جم با تبریک عید غدیر اظهار داشت: مردم شهرستان جم مردمی مهمان‌نواز هستند و در این زمینه زبانزد هستند.

وی به وضعیت پارس جنوبی جم اشاره کرد و ادامه داد: این تیم‌ها باید به خوبی حمایت شوند و امکانات سخت‌افزاری در حد و اندازه این تیم فراهم شود و مسئولان از همه ظرفیت‌ها برای کمک به تیم استفاده کنند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان با تعریف از عملکرد مهدی تارتار سرمربی پارس جنوبی جم خاطرنشان کرد: تاتار مربی خوب و توانمندی است و پیش‌بینی ما از بازی فردا یک بازی سخت است.

 

وی با بیان اینکه در ابتدا برای گل‌نخوردن وارد بازی می‌شویم و سپس برای پیروزی بازی خواهیم کرد افزود: قطعا دو تیم هدفشان کسب پیروزی است و ما هم همه تلاش خود را می‌کنیم.

قلعه‌نویی با بیان اینکه تیم پارس جنوبی جم با برنامه کار می‌کند و بازی خوبی ارائه می‌دهد، اضافه کرد: در صورتی که موفق شویم فضای لازم را از آنها بگیریم به هدفمان خواهیم رسید.

وی اضافه کرد: هیچ‌گاه عادت نداشته‌ام که بازی بسته را ارائه کنیم و چه در زمان بازی و چه در زمان مربی‌گری از این سبک بازی بدم می‌آمده است و فردا نیز تلاش می‌کنیم که بازی خوبی را ارائه کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان با بیان اینکه آمار خوبی در زمینه دوندگی و نحوه فعالیت‌هایمان داریم، تصریح کرد: از نظر بدنی مشکلی نداریم و هر زمانی که گلی می‌زنیم به دنبال گل‌های بیشتر هستیم.

وی با بیان اینکه بازی مقابل پیکان را می‌توانستیم با اختلاف چند گل پیروز شویم، ادامه داد: متاسفانه یکسری از آدم‌ها هستند که در فوتبال ایران بداخلاقی می‌کنند.

قلعه‌نویی با بیان اینکه هزینه‌های منچستر و برایتون متفاوت است ولی وقتی منچستر مقابل این تیم شکست می‌خورد مربی برایتون حرفی از هزینه‌های منچستریونایتد نمی‌زند افزود: اگر هزینه‌ها و قراردادها منتشر شود همه می‌بینند که سپاهان به صورت معقول هزینه کرده است و از نظر هزینه جزو چهار یا پنج تیم جدول هستیم و انتظار داریم آقای فتاحی همه قراردادها را نشان دهند تا ذهن‌ها روشن شود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان تاکید کرد: در پنج هفته نخست از داوری لطمه خورده‌ایم ولی اعتراضی نداشته‌ایم چون مطمئن هستیم اشتباهات داوری عمدی نیستند و شاهد جوانگرایی در داوری‌ها هستیم.

وی با اشاره به اینکه سپاهان جایگاه خوبی در جدول کسب خواهد کرد، اضافه کرد: در هر تیمی که حضور داشته‌ام دنبال بازی هجومی بوده‌ام و تلاش می‌کنیم تا سپاهان را به جایگاه اساسی آن برسانیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر