سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۷۲۶۴
دوشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶

فکرشهر: قیام امام حسین (ع) جلوه‌ی بارز حد اعلای عشق و دلدادگی عابد به معبود است و عشق به حضرت سیدالشهدا، نقطه‌ی اوج‌ ایمان، ارادت به خاندان عصمت و طهارت، حق جویی و حق‌طلبی مردم مومن و خداجوی ایران اسلامی است.

به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری برازجان، مردم شریف و با ایمان برازجان نیز همچون دیگر هموطنانمان در نقاط مختلف کشور عزیزمان با غبار روبی و سیاه‌ پوش کردن مساجد، حسینیه‌ها و مجالس عزاداری سید و سالار شهیدان به پیشواز محرم، ماه قیام سرخ امام حسین(ع) و یاران باوفایش می روند.
شهرداری برازجان نیز طی روزهای اخیر همدل با مردم این شهر و همنوا با روح خدایی محرم‌الحرام فضای معابر و میادین شهر را سیاه پوش کرد.
 شهردار برازجان در این خصوص با بیان  اینکه  آماده‌ سازی فضای شهر و متناسب‌ سازی آن با مناسبت های مذهبی و میهنی، یکی از شاخصه‌های عملکرد فرهنگی شهرداری برازجان است افزود: در محرم نیز همچون سایر مناسبت های مذهبی و انقلابی، شهرداری با سیاهپوش کردن میادین و گذرگاه های شهری تلاش کرده است فضای معنوی و عزای حاکم بر قلوب دوستداران خاندان عصمت و طهارت در فضاهای شهری نیز تجلی یابد. 

محمد حسن محمدی افزود: بر همین اساس همکاران تلاش گر ما در حوزه‌ اجرایی و زیبا سازی با تهیه و نصب ۱۸۰ قطعه  پرچم ۴ متری و ۴۰۰ پرچم یک متری در سطح بلوارها، میادین و ورودی‌های شهر برازجان نسبت به سیاه پوش کردن و مناسب‌ سازی فضای شهر برای ایام عزای امام حسین (ع) اقدام کرده‌اند.
 محمدی در پایان اظهار داشت: شهرداری برازجان در ایام سوگواری ماه محرم نیز همچون همیشه با تمام توان نسبت به خدمت رسانی به شهروندان عزیز و عزاداران حضرت سیدالشهدا (ع) همت خواهد گماشت و انتظار می‌رود همشهریان عزیزمان نیز مانند همیشه نسبت به حفظ تاسیسات و اموال عمومی و نیز پاکیزه نگهداشتن سطح شهر همکاری لازم را با خدمتگزاران خود در شهرداری برازجان به عمل بیاورند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر